Вплив занять фітбол-аеробікою на розвиток окремих координаційних здібностей дівчат 14–15 років
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2022-2.001Анотація
Мета: визначити зміну рівня розвитку динаміку координаційних здібностей дівчат 14–15 років під впливом вправ фітбол-аеробіки.
Матеріал і методи: дослідження здійснювалося на базі закладу загальноосвітньої середньої освіти м. Харкова. В ньому брали участь 46 дівчат 14–15 років. Під час проведення дослідження застосовувалися наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення наукової та методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики.
Результати: рівень розвитку координаційних здібностей дівчат 14–15 років оцінювався за такими проявами координаційних здібностей як здатність до просторової орієнтації, здатність до оцінки й регуляції просторово-динамічних характеристик рухів, здатність до збереження статичної рівноваги та здатність до пристосування і перебудови рухових дій. Представлене порівняння показників розвитку координаційних здібностей у віковому аспекті, з відповідними нормами до та після застосування вправ фітбол-аеробіки. Результати дослідження свідчать про тенденцію до підвищення рівня прояву координаційних здібностей після експерименту. Найбільш суттєвий приріст спостерігався у показниках стрибка з поворотом: від 23,1% до 62,4% та результатах проби Бондаревського: від 18,6% до 30,6%. Порівняння показників координаційних здібностей у віковому аспекті виявило, що дівчата 14 років у більшості випадків демонструють результати вищі, ніж учениці 15 років. Співставлення досліджуваних показників з відповідними нормами показало, що результати відповідають «середньому» рівню.
Висновки: динаміка результатів свідчить про стабільність рівня розвитку координаційних здібностей, та тенденцію до їх покращення. Це підтверджує доцільність організації занять фітбол-аеробікою у спортивній секції школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.