Аналіз психофізіологічного стану студентів з різним рівнем рухової активності

Автор(и)

  • (Alexandr Galashko) Галашко Олександр Іванович Харківський національний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2014-4.003

Ключові слова:

студенти, рухова активність, коректурна проба, швидкість реакції, функціональний стан, самопочуття

Анотація

Мета: виявити відмінності в деяких психофізіологічних характеристиках студентів з різним рівнем рухової активності. Матеріали і методи: дослідження проводилося на базі Харківського національного медичного університету. Досліджено 312 студентів. Результати: при аналізі психофізіологічних показників у студентів з різним рівнем рухової активності достовірні відмінності спостерігали в швидкості переробки зорової інформації при коректурної пробі у юнаків, а також в суб'єктивній оцінці студентами свого самопочуття, активності і загальної самооцінки. Висновки: встановлено достовірний зв'язок рівня рухової активності з самооцінкою студентами свого функціонального стану.

Посилання

Anikeyev D. M. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2010, vol. 6, pp. 3–7. (rus)

Berezina M. G. Rol psikhofiziologicheskikh osobennostey studentov v adaptatsii k uchebnoy deyatelnosti : avtoref. kand. biol. Nauk [The role of psycho-physiological characteristics of students in adapting to the learning activity : PhD thesis], Kemerovo, 2000, 19 p. (rus)

Boreyko N. Yu. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2011, vol. 2, pp. 14–18. (rus)

Volkova L. M., Yevseyev V. V., Polovnikov P. V., Davidenko D. N., Volkovoy L. M. Fizicheskaya kultura studentov: sostoyaniye i puti sovershenstvovaniya [Physical education students: status and ways to improve], Saint Petersburg, 2013, 153 p. (rus)

Kudritskiy V. N., Pasichnichenko V. A. Innovatsionnyye protsessy v fizicheskom vospitanii studentov [Innovation processes in physical education students], Minsk, 2009, p. 95–102. (rus)

Loskutova T. D. Fiziologicheskiy zhurnal SSSR [Physiological Journal of the USSR], 1975, T. 61, vol. 1, p. 3–11. (rus)

Navakatikyan A. O., Kryzhanovskaya V. V., Kalnish V. V. Fiziologiya i gigiyena umstvennogo truda [Physiology and hygiene of mental work], Kyiv, 1987, 152 p. (rus)

Krylov A. A., Manichev S. A. Praktikum po obshchey i eksperimentalnoy psikhologii [Workshop on General and Experimental Psychology], Saint Petersburg, 2000, 560 p. (rus)

Maglovaniy A. V., Safronova G. B., Galaytatiy G. D., Belova L. A. Pratsezdatnist studentiv: otsinka, korektsiya, upravlinnya [Serviceability students: estimation, correction, management], Lviv, 1997, 126 p. (ukr)

Shuvalova I. N., Brunner Ye. Yu. Problemi suchasnoі pedagogіchnoі osvіti. Ser. : Pedagogіka і psikhologіya [Problems of modern teacher education], vol. 6, Ch. 1, Yalta, 2004, p. 16–24. (rus)

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-08-31

Як цитувати

Галашко Олександр Іванович (Alexandr G. (2014). Аналіз психофізіологічного стану студентів з різним рівнем рухової активності. Слобожанський науково-спортивний вісник, (4(42), 15–18. https://doi.org/10.15391/snsv.2014-4.003

Номер

Розділ

Статті