Аналіз психофізіологічного стану студентів з різним рівнем рухової активності
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-4.003Ключові слова:
студенти, рухова активність, коректурна проба, швидкість реакції, функціональний стан, самопочуттяАнотація
Мета: виявити відмінності в деяких психофізіологічних характеристиках студентів з різним рівнем рухової активності. Матеріали і методи: дослідження проводилося на базі Харківського національного медичного університету. Досліджено 312 студентів. Результати: при аналізі психофізіологічних показників у студентів з різним рівнем рухової активності достовірні відмінності спостерігали в швидкості переробки зорової інформації при коректурної пробі у юнаків, а також в суб'єктивній оцінці студентами свого самопочуття, активності і загальної самооцінки. Висновки: встановлено достовірний зв'язок рівня рухової активності з самооцінкою студентами свого функціонального стану.
Посилання
Anikeyev D. M. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2010, vol. 6, pp. 3–7. (rus)
Berezina M. G. Rol psikhofiziologicheskikh osobennostey studentov v adaptatsii k uchebnoy deyatelnosti : avtoref. kand. biol. Nauk [The role of psycho-physiological characteristics of students in adapting to the learning activity : PhD thesis], Kemerovo, 2000, 19 p. (rus)
Boreyko N. Yu. Fizicheskoye vospitaniye studentov [Physical education students], 2011, vol. 2, pp. 14–18. (rus)
Volkova L. M., Yevseyev V. V., Polovnikov P. V., Davidenko D. N., Volkovoy L. M. Fizicheskaya kultura studentov: sostoyaniye i puti sovershenstvovaniya [Physical education students: status and ways to improve], Saint Petersburg, 2013, 153 p. (rus)
Kudritskiy V. N., Pasichnichenko V. A. Innovatsionnyye protsessy v fizicheskom vospitanii studentov [Innovation processes in physical education students], Minsk, 2009, p. 95–102. (rus)
Loskutova T. D. Fiziologicheskiy zhurnal SSSR [Physiological Journal of the USSR], 1975, T. 61, vol. 1, p. 3–11. (rus)
Navakatikyan A. O., Kryzhanovskaya V. V., Kalnish V. V. Fiziologiya i gigiyena umstvennogo truda [Physiology and hygiene of mental work], Kyiv, 1987, 152 p. (rus)
Krylov A. A., Manichev S. A. Praktikum po obshchey i eksperimentalnoy psikhologii [Workshop on General and Experimental Psychology], Saint Petersburg, 2000, 560 p. (rus)
Maglovaniy A. V., Safronova G. B., Galaytatiy G. D., Belova L. A. Pratsezdatnist studentiv: otsinka, korektsiya, upravlinnya [Serviceability students: estimation, correction, management], Lviv, 1997, 126 p. (ukr)
Shuvalova I. N., Brunner Ye. Yu. Problemi suchasnoі pedagogіchnoі osvіti. Ser. : Pedagogіka і psikhologіya [Problems of modern teacher education], vol. 6, Ch. 1, Yalta, 2004, p. 16–24. (rus)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Alexandr Galashko) Галашко Олександр Іванович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.