Обґрунтування проблеми вдосконалення організаційно-управлінської підготовки тренерів зі спорту
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2014-5.017Ключові слова:
майбутній тренер, організаційно-управлінська підготовка тренера, менеджмент у спорті, професійні компетенціїАнотація
Мета: обґрунтування шляхів удосконалення професійної діяльності майбутніх тренерів-викладачів у нових організаційно-управлінських умовах. Матеріали і методи: використаний теоретичний аналіз та узагальнення даних літературних джерел, а також документів, що відображають практичний досвід фізкультурно-спортивних організацій. Результати: у сучасних умовах зміст професійної підготовки майбутніх тренерів зводиться лише до формування їх як фахівців у галузі планування та здійснення навчально-тренувального процесу. Висновки: майбутні тренери повинні отримувати достатню організаційно-управлінську підготовку, у тому числі і в галузі управління проектами, щоб успішно виконувати роль менеджерів, які забезпечують організацію спортивної підготовки.
Посилання
Borisova O. V. Vіsnik Chernіgіvskogo natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu [Journal of Chernihiv State Pedagogical University], Vol. 107, iss. 1, Chernіgіv, 2013, p. 9–12. (rus)
Dutchak M. Sportivniy vіsnik Pridnіprov’ya [Prydniprovya Sports Bulletin], 2009, vol. 1, p. 3–9. (ukr)
Kazakova T. B. Professionalno-pedagogicheskaya napravlennost lichnosti trenera [Professional-pedagogical orientation of the individual coach :PhD thesis], Sankt-Peterburg, 1992, 20 p. (rus)
Kolodeznikova M. G., Platonov D. N., Yegorov V. I. Vektor nauki Tyumenskogo gosudarstvennogo universiteta [Vector science Tyumen State University], 2012, vol. 1 (8), p. 151–153. (rus)
Lokshin K. V. Formirovaniye upravlencheskoy gotovnosti budushchego menedzhera fizicheskoy kultury pri obuchenii spetsialnym distsiplinam [Formation of administrative readiness of the future management of physical training in teaching special subjects :PhD diss.], Moscow, 2008, 175 p. (rus)
Pletneva Z. P. Metody formirovaniya professionalno-pedagogicheskoy napravlennosti lichnosti studentov instituta fizicheskoy kultury (na primere tsikla psikhologo-pedagogicheskikh distsiplin) [Methods of formation of professional-pedagogical orientation of the individual students of the Institute of Physical Education (for example, the cycle of psychological and pedagogical disciplines) :PhD thesis], Malakhovka, 1988, 22 p. (rus)
Prikhodko V. V. Vіsnik Chernіgіvskogo natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu [Journal of Chernihiv State Pedagogical University], Vol. 91, iss. 1, Chernіgіv, 2011, pp. 375–377. (rus)
Rubin M. A. Formirovaniye upravlencheskikh umeniy u budushchikh spetsialistov po fizicheskoy kulture i sportu: na primere spetsializatsii «futbol» [Formation of managerial skills of the future specialists in physical education and sport: the case of specialization "football" : PhD diss.], Sankt-Peterburg, 2004, 141 p. (rus)
Shamardin V. Sportivniy vіsnik Pridnіprov’ya [Prydniprovya Sports Bulletin], 2011, vol. 1, p. 133–136. (rus)
Anderson L. W. Mastery Learning Models / L. W. Anderson,
J. H. Block // The International Encyclopedia of Teaching and Teacher Education. / Ed. by M. J. Dunkin. – Oxford, Pergamon Press, 1987. – 878 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 (Toni Khazim) Хазім Тоні, (Vladimir Paevskyy) Паєвський Володимир Валерійович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.