Маркетинг як засіб адаптації професійного тенісу до умов сучасного ринку
Ключові слова:
маркетинг, маркетингова стратегія, професійний теніс, організаційно-управлінська системаАнотація
У ринкових умовах маркетинг стає невід'ємною частиною в керуванні тенісними організаціями (незалежно від форм власності), що обумовлено їхньою підприємницькою діяльністю (комерційний маркетинг), необхідністю залучення додаткових фінансових ресурсів, не тільки спонсорських (фандрейзинг), але й збільшення обсягу ресурсів, що надходять із бюджетів різного рівня (соціальний маркетинг). У статті проаналізована специфіка діяльності організацій тенісу, що обумовлює застосування різних видів маркетингу.
Посилання
Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. / [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 1993. – 500 с.
Мічуда Ю. П. Сфера фізичної культури і спорту в умовах ринку. Закономірності функціонування і розвитку / Мічуда Ю. П. – К. : Олімпійська література, 2007. –216 с.
Mullin B. J. Sport marketing / B. J. Mullin, S. Hardy, W. A. Sutton. – [3 ed.]. – Champaign : Human Kinetics, 2007. – 540 p.
Woods R. Social issues in sport / Woods R. – Champaign : Human Kinetics, 2007. – 384 p.
Barclays ATP World Tour Finals Partnership : [электронный ресурс]. – Режим доступа к журналу : http://www.atpworldtour.com/ News/Tennis/2011.aspx.
Bolletieri Sports Academy : [электронный ресурс]. – Режим доступа к журналу : http:// www.sportline.bolletieri.com.
ITF Coaches Education Program : [электронный ресурс]. – Режим доступа к журналу : http://www.itftennis.com
Sony Ericsson WTA Tour Story : [электронный ресурс]. – Режим доступа к журналу : http://www.sonyericssonwtatour.com/page/News /2011.html.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 О. В. Борисова, Ю. П. Мічуда
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.