Вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей 6–10 років з вадами слуху
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2016-3.012Ключові слова:
глухота, координація, молодші школярі, плаванняАнотація
Мета: визначити вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей молодшого шкільного віку із вадами слух.
Матеріал і методи: у 20 глухих учнів, які навчаються у СНЗ Львівської області, з яких утворено експериментальну та контрольну групи, рівень статичної рівноваги визначали за допомогою складної проби Ромберга та Бондаревського, здатність до збереження активної рівноваги при ходьбі на підвищенні за допомогою тесту «Ходіння по гімнастичній колоді» та комплексний прояв координаційних якостей визначався тестом «Три перекиди вперед». Обстеження проводилось до та після реалізації нашої методики навчання плаванню.
Результати: виявлено низькі показники до здатності збереження статичної рівноваги та здатності збереження активної рівноваги при ходьбі на підвищенні на початок дослідження.
Висновки: визначено позивний вплив розробленої методики в учнів експериментальної групи щодо здатності збереження статичної рівноваги.
Посилання
Bernshteyn, N. A. 1966, Ocherki po fiziologii dvizheniy i fiziologii aktivnosti [Essays on the physiology of movements and activity physiology]. M. : Meditsina, 349 p. (in Russ.)
Boskis, R. M. 2004, Glukhiye i slaboslyshashchiye deti [Deaf and hard of hearing children]. Moscow: Sovetskiy sport, 304 p. (in Russ.)
Vygotskiy, L. S. 1983, Osnovy defektologii [Fundamentals of Defectology]. Moscow: Pedagogika, T. 5, 365 p. (in Russ.)
Yevseyev, S. P. 2005, Teoriya i organizatsiya adaptivnoy fizicheskoy kultury [Theory and organization of adaptive physical education]. M. : Sovetskiy sport, T. 2, 448 p. (in Russ.)
Karbunarova, Yu. 2016, [Analysis of coordination skills of primary school children with hearing the results of the initial examination] Naukoviy chasopis NPU іm. Dragomanorva : naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kulturi (fіzichna kultura і sport) [Science magazine Drahomanorva: scientific-pedagogical problems of physical training (physical culture and sports)]. No 1(70)16, pp. 29–33. (in Ukr.)
Karbunarova, Yu. 2014, [Analysis methods of swimming training of elementary school children with hearing problems in a specialized educational institution] Fіzichna kultura, sport ta zdorov’ya natsіi [Physical education, sports and health of the nation]. No 17, pp. 142–147. (in Ukr.)
Pay, F. F. 1975, [On the psychological foundations of auditory speech perception in deaf childre] Defektologiya [Defectology]. No 1, pp. 26–34. (in Russ.)
Sermeyev, B. V. 1982, [Features of physical training of abnormal children] Defektologiya [Defectology]. No 3, pp. 29 – 32. (in Russ.)
Shapkova, L. V. 2003, Chastnyye metodiki adaptivnoy fizicheskoy kultury [Private technique of adaptive physical education]. Moscow: Sovetskiy sport, 446 p. (in Russ.)
Sheyko, L. V. 2016, [Features of a technique of acceleration of the initial swimming training method crawl on his back] Slobozhanskii naukovo-sportyvnyi vіsnyk [Slobozhanskyi science and sport bulletin]. Kharkіv: KSAPC, No 1(51), p. 112–116. (in Russ.)
Gheysen, F., Loots, G. & Waelvelde, H. 2007, Motor Development of Deaf Children With and Without Cochlear Implants. Jornal of Deaf Studies and Deaf Education, No 13, P. 215–224.
Levesque, J., Theoret, H. & Champoux, F. Reduced procedural motor learning in deaf individuals. Available at: http:// journal.frontiersin.org/article/10.3389/fnhum.2014.00343/full (date of appeal 9.01.2016).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Юлія Карбунарова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.