Концептуальні підходи до формування майбутнього фахівця як суб’єкта правничої діяльності

Автор(и)

  • Н.О. Євдокимова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25p

Ключові слова:

навчальний тренінг, організаційно-діяльнісна гра, освітній простір, психологічна служба, психологічні технології правничої діяльності, суб’єкт, технологія, навчальна задача, навчально-професійна діяльність.

Анотація

статті представлено
проблематику формування суб’єкта правничої діяльності. Поглиблено і
розширено теоретичні уявлення про психологічну структуру правничої
діяльності та соціально-психологічні особливості її суб’єкта, змістову
специфіку формування суб’єктності у процесі професійного навчання
у вищому навчальному закладі. Розроблено концепцію суб’єктогенези
майбутнього правника. Становлення суб’єктності студента-юриста у ви-
щому навчальному закладі розглядається як результат запровадження
суб’єктно-просторової парадигми організації професійної підготовки,
що передбачає утворення культуровідповідного освітнього простору на-
вчання студентів, психолого-педагогічне проектування кого відображає
всі рівні суспільної правової свідомості і діяльності.

Посилання

Брушлинский А.В. Психология субъекта в изменяющемся

обществе / А.В. Брушлинский // Психологический жур-

нал. – 1996. – №6. – С. 30-41.

Євдокимова Н. О. Проблеми професіогенезу в юнацькому віці

/ Н. О. Євдокимова // Науковий вісник Миколаївського дер-

жавного університету імені В. О. Сухомлинського : збірник

наукових праць / за ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової.

– Т. 2. – Вип. 5. – Миколаїв : МДУ імені В. О. Сухомлинсько-

го, 2010. – С. 331–335. – (Серія «Психологічні науки»).

Євдокимова Н. О. Психологічна структура правничої ді-

яльності / Н. О. Євдокимова // Актуальні проблеми психо-

логії : Екологічна психологія : збірник наукових праць / за

ред. С. Д. Максименка. – Т. 7. – Вип. 24. – Житомир : Вид-во

ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 88–97.

Євдокимова Н. О. Шляхи реформування професійної правни-

чої діяльності під час навчання у ВНЗ / Н. О. Євдокимова //

Вісник Харківського національного педагогічного універси-

тету ім. Г. С. Сковороди. – (Серія «Психологія»). – Харків :

ХНПУ, 2007. – С. 5–14.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розви-

ток особистості / Г.С. Костюк. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.

Максименко С.Д. Саморозвиток суб’єкта навчальної ді-

яльності // С.Д. Максименко // Психолог. – 2004. – Лют.

(№5). – С. 2-5.

Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии / С.Л. Ру-

бинштейн. – М.: Наука, 1972. – 423 с.

Сергиенко Е.А. Природа субъекта: онтогенетический ас-

пект / Е.А. Сергиенко // Проблема субъекта в психологичес-

кой науке. – М., 2000. – С. 184-203.

Швалб Ю.М. Целеполагающее сознание (психологические

модели и исследования) / Ю.М. Швалб. – К.: Миллениум,

– 152 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Євдокимова, Н. (2019). Концептуальні підходи до формування майбутнього фахівця як суб’єкта правничої діяльності. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (24). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%p