Концептуальні підходи до формування майбутнього фахівця як суб’єкта правничої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25pKeywords:
навчальний тренінг, організаційно-діяльнісна гра, освітній простір, психологічна служба, психологічні технології правничої діяльності, суб’єкт, технологія, навчальна задача, навчально-професійна діяльність.Abstract
статті представлено
проблематику формування суб’єкта правничої діяльності. Поглиблено і
розширено теоретичні уявлення про психологічну структуру правничої
діяльності та соціально-психологічні особливості її суб’єкта, змістову
специфіку формування суб’єктності у процесі професійного навчання
у вищому навчальному закладі. Розроблено концепцію суб’єктогенези
майбутнього правника. Становлення суб’єктності студента-юриста у ви-
щому навчальному закладі розглядається як результат запровадження
суб’єктно-просторової парадигми організації професійної підготовки,
що передбачає утворення культуровідповідного освітнього простору на-
вчання студентів, психолого-педагогічне проектування кого відображає
всі рівні суспільної правової свідомості і діяльності.
References
Брушлинский А.В. Психология субъекта в изменяющемся
обществе / А.В. Брушлинский // Психологический жур-
нал. – 1996. – №6. – С. 30-41.
Євдокимова Н. О. Проблеми професіогенезу в юнацькому віці
/ Н. О. Євдокимова // Науковий вісник Миколаївського дер-
жавного університету імені В. О. Сухомлинського : збірник
наукових праць / за ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової.
– Т. 2. – Вип. 5. – Миколаїв : МДУ імені В. О. Сухомлинсько-
го, 2010. – С. 331–335. – (Серія «Психологічні науки»).
Євдокимова Н. О. Психологічна структура правничої ді-
яльності / Н. О. Євдокимова // Актуальні проблеми психо-
логії : Екологічна психологія : збірник наукових праць / за
ред. С. Д. Максименка. – Т. 7. – Вип. 24. – Житомир : Вид-во
ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 88–97.
Євдокимова Н. О. Шляхи реформування професійної правни-
чої діяльності під час навчання у ВНЗ / Н. О. Євдокимова //
Вісник Харківського національного педагогічного універси-
тету ім. Г. С. Сковороди. – (Серія «Психологія»). – Харків :
ХНПУ, 2007. – С. 5–14.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розви-
ток особистості / Г.С. Костюк. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.
Максименко С.Д. Саморозвиток суб’єкта навчальної ді-
яльності // С.Д. Максименко // Психолог. – 2004. – Лют.
(№5). – С. 2-5.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии / С.Л. Ру-
бинштейн. – М.: Наука, 1972. – 423 с.
Сергиенко Е.А. Природа субъекта: онтогенетический ас-
пект / Е.А. Сергиенко // Проблема субъекта в психологичес-
кой науке. – М., 2000. – С. 184-203.
Швалб Ю.М. Целеполагающее сознание (психологические
модели и исследования) / Ю.М. Швалб. – К.: Миллениум,
– 152 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.