Концептуальні підходи до формування майбутнього фахівця як суб’єкта правничої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25pКлючові слова:
навчальний тренінг, організаційно-діяльнісна гра, освітній простір, психологічна служба, психологічні технології правничої діяльності, суб’єкт, технологія, навчальна задача, навчально-професійна діяльність.Анотація
статті представлено
проблематику формування суб’єкта правничої діяльності. Поглиблено і
розширено теоретичні уявлення про психологічну структуру правничої
діяльності та соціально-психологічні особливості її суб’єкта, змістову
специфіку формування суб’єктності у процесі професійного навчання
у вищому навчальному закладі. Розроблено концепцію суб’єктогенези
майбутнього правника. Становлення суб’єктності студента-юриста у ви-
щому навчальному закладі розглядається як результат запровадження
суб’єктно-просторової парадигми організації професійної підготовки,
що передбачає утворення культуровідповідного освітнього простору на-
вчання студентів, психолого-педагогічне проектування кого відображає
всі рівні суспільної правової свідомості і діяльності.
Посилання
Брушлинский А.В. Психология субъекта в изменяющемся
обществе / А.В. Брушлинский // Психологический жур-
нал. – 1996. – №6. – С. 30-41.
Євдокимова Н. О. Проблеми професіогенезу в юнацькому віці
/ Н. О. Євдокимова // Науковий вісник Миколаївського дер-
жавного університету імені В. О. Сухомлинського : збірник
наукових праць / за ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової.
– Т. 2. – Вип. 5. – Миколаїв : МДУ імені В. О. Сухомлинсько-
го, 2010. – С. 331–335. – (Серія «Психологічні науки»).
Євдокимова Н. О. Психологічна структура правничої ді-
яльності / Н. О. Євдокимова // Актуальні проблеми психо-
логії : Екологічна психологія : збірник наукових праць / за
ред. С. Д. Максименка. – Т. 7. – Вип. 24. – Житомир : Вид-во
ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – С. 88–97.
Євдокимова Н. О. Шляхи реформування професійної правни-
чої діяльності під час навчання у ВНЗ / Н. О. Євдокимова //
Вісник Харківського національного педагогічного універси-
тету ім. Г. С. Сковороди. – (Серія «Психологія»). – Харків :
ХНПУ, 2007. – С. 5–14.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розви-
ток особистості / Г.С. Костюк. – К.: Рад. школа, 1989. – 608 с.
Максименко С.Д. Саморозвиток суб’єкта навчальної ді-
яльності // С.Д. Максименко // Психолог. – 2004. – Лют.
(№5). – С. 2-5.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии / С.Л. Ру-
бинштейн. – М.: Наука, 1972. – 423 с.
Сергиенко Е.А. Природа субъекта: онтогенетический ас-
пект / Е.А. Сергиенко // Проблема субъекта в психологичес-
кой науке. – М., 2000. – С. 184-203.
Швалб Ю.М. Целеполагающее сознание (психологические
модели и исследования) / Ю.М. Швалб. – К.: Миллениум,
– 152 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.