Використання арт-терапевтичних технологій у роботі спеціалістів Лекотеки з дітьми, що мають порушення емоційно- вольової сфери.

Автор(и)

  • И.А. Нигматуллина

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25p

Ключові слова:

діти з обмеженими можливостями здоров’я, ранній дитячий аутизм, емоційно-вольові порушення, психокорекція, арт-терапія, Лекотека.

Анотація

У статті розглянуто можливості використан-
ня різних арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі з дітьми з
раннім дитячим аутизмом. Відзначено, що арт-терапія відіграє особли-
ву роль у корекції емоційних порушень у дітей з обмеженими можли-
востями здоров’я, дозволяють на практиці впроваджувати інклюзивний
підхід. Однією з найбільш актуальних й значимих сучасних інновацій-
них форм проведення арт-терапії є Лекотека. Висвітлено досвід ство-
рення сучасної Лекотеки, заняття в якій проводять студенти під керів-
ництвом викладачів, активно поєднуючи арт-терапевтичні технології з
інформаційно-комунікативними, у тому числі з інтерактивним методом
біологічного зворотного зв’язку.

Посилання

Артемьева Т.В. Диагностика и коррекция развития млад-

шего школьника/ Т.В. Артемьева. – Казань, Издательство

«Отечество», 2013. – 150 с.

Ахметзянова А.И. Формирование жизненной компетенции

у детей с сочетанными нарушениями в условиях Лекотеки.

Теория и практика общественного развития/ А.И. Ахметзя-

нова. – ООО Издательский дом «Хорс». – С. 76-78.

Ахметзянова А.И. Организация и содержание коррекцион-

ной работы с детьми в Лекотеке/ А.И. Ахметзянова, А.А.

Твардовская. – М.: «Школьная пресса», 2013. – 17 с.

Башкирова Е. Н. Развитие детей с ОВЗ приемами арт-

терапии: [Текст] / Е.Н. Башкирова // Психология в России

и за рубежом: материалы II междунар. науч. конф. (г. СПб.,

13 г.). – СПб.: Реноме, 2013. – С. 85-90.

Нигматуллина И.А. Инклюзивное образование: проблемы и

перспективы его развития в РТ // Инклюзивное образование

на современном этапе становления школы инновационно-

го типа: Материалы Всеукраинской научно-практической

конференции (с участием зарубежных учёных). – Симферо-

поль. – 2011. – С.230-234.

Нигматуллина И.А. Инновационные направления реформи-

рования профессиональной подготовки учителей-логопедов

на основе внедрения модели обучения в течение всей жизни

в едином образовательном пространстве / И.А. Нигматул-

лина, Н.И. Болтакова// Европейский журнал социальных

наук. – Рига-Москва: АНО «Международный исследователь-

ский институт, 2012. – №5(21). – С.55-62.

Янушко Е.А. Игры с аутичным ребёнком. Установление кон-

такта, способы взаимодействия, развитие речи, психотера-

пия/ Е.А. Янушко. – М.: Теровипф, 2004. – 136 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Нигматуллина, И. (2019). Використання арт-терапевтичних технологій у роботі спеціалістів Лекотеки з дітьми, що мають порушення емоційно- вольової сфери. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (24). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%p