Використання арт-терапевтичних технологій у роботі спеціалістів Лекотеки з дітьми, що мають порушення емоційно- вольової сфери.
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-24.%25pКлючові слова:
діти з обмеженими можливостями здоров’я, ранній дитячий аутизм, емоційно-вольові порушення, психокорекція, арт-терапія, Лекотека.Анотація
У статті розглянуто можливості використан-
ня різних арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі з дітьми з
раннім дитячим аутизмом. Відзначено, що арт-терапія відіграє особли-
ву роль у корекції емоційних порушень у дітей з обмеженими можли-
востями здоров’я, дозволяють на практиці впроваджувати інклюзивний
підхід. Однією з найбільш актуальних й значимих сучасних інновацій-
них форм проведення арт-терапії є Лекотека. Висвітлено досвід ство-
рення сучасної Лекотеки, заняття в якій проводять студенти під керів-
ництвом викладачів, активно поєднуючи арт-терапевтичні технології з
інформаційно-комунікативними, у тому числі з інтерактивним методом
біологічного зворотного зв’язку.
Посилання
Артемьева Т.В. Диагностика и коррекция развития млад-
шего школьника/ Т.В. Артемьева. – Казань, Издательство
«Отечество», 2013. – 150 с.
Ахметзянова А.И. Формирование жизненной компетенции
у детей с сочетанными нарушениями в условиях Лекотеки.
Теория и практика общественного развития/ А.И. Ахметзя-
нова. – ООО Издательский дом «Хорс». – С. 76-78.
Ахметзянова А.И. Организация и содержание коррекцион-
ной работы с детьми в Лекотеке/ А.И. Ахметзянова, А.А.
Твардовская. – М.: «Школьная пресса», 2013. – 17 с.
Башкирова Е. Н. Развитие детей с ОВЗ приемами арт-
терапии: [Текст] / Е.Н. Башкирова // Психология в России
и за рубежом: материалы II междунар. науч. конф. (г. СПб.,
13 г.). – СПб.: Реноме, 2013. – С. 85-90.
Нигматуллина И.А. Инклюзивное образование: проблемы и
перспективы его развития в РТ // Инклюзивное образование
на современном этапе становления школы инновационно-
го типа: Материалы Всеукраинской научно-практической
конференции (с участием зарубежных учёных). – Симферо-
поль. – 2011. – С.230-234.
Нигматуллина И.А. Инновационные направления реформи-
рования профессиональной подготовки учителей-логопедов
на основе внедрения модели обучения в течение всей жизни
в едином образовательном пространстве / И.А. Нигматул-
лина, Н.И. Болтакова// Европейский журнал социальных
наук. – Рига-Москва: АНО «Международный исследователь-
ский институт, 2012. – №5(21). – С.55-62.
Янушко Е.А. Игры с аутичным ребёнком. Установление кон-
такта, способы взаимодействия, развитие речи, психотера-
пия/ Е.А. Янушко. – М.: Теровипф, 2004. – 136 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.