Ролеграма як засіб формування рольової структури особистості
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25pКлючові слова:
ролеграма, роль, рольова структура.Анотація
У статті розкривається сутність поняття “ролеграма”. Зазначається,
що саме оптимальний та необхідний набір спеціальних дій, який
відповідає основним функціям певної ролі – компонента рольової
структури особистості, детермінує розвивальну програму професійної
підготовки майбутнього вчителя. Акцентується увага на конкретних
рольових позиціях вчителя, об’єднаних у рольові профілі: “психолог”,
“педагог”, “соціал”, розкривається зміст кожної з них, подається перелік
та опис загальнотрудових та спеціальних знань і умінь, необхідних для
успішного виконання педагогічної діяльності.
Посилання
Вербицкий А.А. Проблема трансформации мотивов в контексте
обучения /А.А.Вербицкий, Н.А.Бакшаева //Вопросы пси
хологи. – 1997. – №3. – С.12<22.
Горностай П. П. Личность и роль: Ролевой подход в социальной
психологии личности / П.П. Горностай. – К.: Интерпресс ЛТД,
– 312 с.
Грецов А. 100 популярных профессий. Психология успешной
карьеры для старшеклассников и студентов / А.Грецов,
Т.Бедарева. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.
Митина Л. М. Учитель как личность и профессионал /
Л.М.Митина. – М.: Дело, 1994. – 215 с.
Немов Р.С. Психологический словарь /Роберт Семенович
Немов. – М.: Гуманитар. изд. центр “ВЛАДОС”, 2007. – 560 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.