Ролеграма як засіб формування рольової структури особистості

Автор(и)

  • З.М. Мірошник

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%25p

Ключові слова:

ролеграма, роль, рольова структура.

Анотація

У статті розкривається сутність поняття “ролеграма”. Зазначається,
що саме оптимальний та необхідний набір спеціальних дій, який
відповідає основним функціям певної ролі – компонента рольової
структури особистості, детермінує розвивальну програму професійної
підготовки майбутнього вчителя. Акцентується увага на конкретних
рольових позиціях вчителя, об’єднаних у рольові профілі: “психолог”,
“педагог”, “соціал”, розкривається зміст кожної з них, подається перелік
та опис загальнотрудових та спеціальних знань і умінь, необхідних для
успішного виконання педагогічної діяльності.

Посилання

Вербицкий А.А. Проблема трансформации мотивов в контексте

обучения /А.А.Вербицкий, Н.А.Бакшаева //Вопросы пси

хологи. – 1997. – №3. – С.12<22.

Горностай П. П. Личность и роль: Ролевой подход в социальной

психологии личности / П.П. Горностай. – К.: Интерпресс ЛТД,

– 312 с.

Грецов А. 100 популярных профессий. Психология успешной

карьеры для старшеклассников и студентов / А.Грецов,

Т.Бедарева. – СПб.: Питер, 2009. – 272 с.

Митина Л. М. Учитель как личность и профессионал /

Л.М.Митина. – М.: Дело, 1994. – 215 с.

Немов Р.С. Психологический словарь /Роберт Семенович

Немов. – М.: Гуманитар. изд. центр “ВЛАДОС”, 2007. – 560 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мірошник, З. (2019). Ролеграма як засіб формування рольової структури особистості. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (18). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-18.%p