Методологічні основи музично– виконавської підготовки майбутнього учителя музики у процесі неперервної освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25pКлючові слова:
фахова підготовка, музично_виконавська діяльність, мотивація, структура особистості, неперервність.Анотація
У статті розглядаються методологічні основи музичновиконавської
підготовки майбутніх учителів музики. Встановлено, що основним
методологічним напрямом у процесі неперервного навчання є системний
підхід – таке спрямування спеціальної методології науки, завданням
якого є розробка методів дослідження й конструювання складних за
організацією об’єктів як систем. Усі компоненти неперервної музично
виконавської підготовки складають інтегративну цілісність, яка має
спільну мету, спільні принципи, єдину внутрішню організацію, для якої
характерні взаємозв’язок і взаємозалежність усіх структурних
компонентів.
Посилання
Тенденции обновления систем и образовательных стандартов
высшего образования государственных учасников СНГ в
контексте Болонского процесса / [Ред. В.И. Байденко]. –М.:
Исследовательский центр проблем качества подготовки
специалистов, 2006. – 159 с.
Апраксина О.А. Современные требования к школьному
учителюмузыканту / О.А.Апраксина // Музыкальное
воспитание в школе. – 1982. – Вып. 15. – С. 3143.
Сова М. А. Інтеграція художньокультурологічних знань у
системі професійної підготовки вчителя гуманітарних ди
сциплін: дис. … доктора пед. наук: 13.00.04. / Сова Маргарита
Олександрівна. – К., 2005. – 526 с.
Интегративные тенденции в современном мире и социальный
прогресс / [под ред. М. А. Розова]. – М. : Изво Моск. унта,
– 224 с.
Козловська І. Інтеграція знань учнів професійних навчально
виховних закладів / І. Козловська, Ю. Жидецький. – Львів,
– 152 с.
Соколова О. В. Методичні основи інтеграції мистецьких знань
у підготовці майбутніх учителів музики і художньої культури:
дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Соколова Ольга Валеріївна. –
К, 2004. – 207 с.
Беспалько В. П. Программированное обучение: Дидактические
основы / В. П. Беспалько. – М. : Высшая школа, 1970. – 300 с.
Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы по
вышения качества и эффективности общепедагогической
подготовки учителя / [под ред. Ю. Кулюткина и Г. Сухобс
кой]. – М. : Педагогика, 1981. – 120 с.
Остапенко Л. В. Розвиток творчих якостей у студентів
хормейстерів засобами української духовної хорової музики:
дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. В. Остапенко. – К. –
– 162 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.