Методологічні основи музично– виконавської підготовки майбутнього учителя музики у процесі неперервної освіти

Автор(и)

  • В.М. Лабунець

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

фахова підготовка, музично_виконавська діяльність, мотивація, структура особистості, неперервність.

Анотація

У статті розглядаються методологічні основи музичновиконавської
підготовки майбутніх учителів музики. Встановлено, що основним
методологічним напрямом у процесі неперервного навчання є системний
підхід – таке спрямування спеціальної методології науки, завданням
якого є розробка методів дослідження й конструювання складних за
організацією об’єктів як систем. Усі компоненти неперервної музично
виконавської підготовки складають інтегративну цілісність, яка має
спільну мету, спільні принципи, єдину внутрішню організацію, для якої
характерні взаємозв’язок і взаємозалежність усіх структурних
компонентів.

Посилання

Тенденции обновления систем и образовательных стандартов

высшего образования государственных учасников СНГ в

контексте Болонского процесса / [Ред. В.И. Байденко]. –М.:

Исследовательский центр проблем качества подготовки

специалистов, 2006. – 159 с.

Апраксина О.А. Современные требования к школьному

учителюмузыканту / О.А.Апраксина // Музыкальное

воспитание в школе. – 1982. – Вып. 15. – С. 3143.

Сова М. А. Інтеграція художньокультурологічних знань у

системі професійної підготовки вчителя гуманітарних ди

сциплін: дис. … доктора пед. наук: 13.00.04. / Сова Маргарита

Олександрівна. – К., 2005. – 526 с.

Интегративные тенденции в современном мире и социальный

прогресс / [под ред. М. А. Розова]. – М. : Изво Моск. унта,

– 224 с.

Козловська І. Інтеграція знань учнів професійних навчально

виховних закладів / І. Козловська, Ю. Жидецький. – Львів,

– 152 с.

Соколова О. В. Методичні основи інтеграції мистецьких знань

у підготовці майбутніх учителів музики і художньої культури:

дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Соколова Ольга Валеріївна. –

К, 2004. – 207 с.

Беспалько В. П. Программированное обучение: Дидактические

основы / В. П. Беспалько. – М. : Высшая школа, 1970. – 300 с.

Моделирование педагогических ситуаций: Проблемы по

вышения качества и эффективности общепедагогической

подготовки учителя / [под ред. Ю. Кулюткина и Г. Сухобс

кой]. – М. : Педагогика, 1981. – 120 с.

Остапенко Л. В. Розвиток творчих якостей у студентів

хормейстерів засобами української духовної хорової музики:

дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. В. Остапенко. – К. –

– 162 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лабунець, В. (2019). Методологічні основи музично– виконавської підготовки майбутнього учителя музики у процесі неперервної освіти. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p