Соціально–педагогічні технології формування мотивації до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних сім’ях
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
мотивація, учіння, навчання, молодші школярі, неблагополучна сім’я, родина.Анотація
У статті теоретично обґрунтовано та проаналізовано результати
застосування соціально педагогічних технологій формування мотивації
до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних
сім’ях. Доведено, що умови життя і виховання в сім’ї, де відбувається
порушення системи дитячо батьківських стосунків, здійснюють
деструктивний вплив на особистісний розвиток дитини. Формування
мотивації до навчання дітей із неблагополучних родин має передбачати
застосування психогімнастичних тренінгових вправ та індивідуальних
консультацій, повинна ґрунтуватися на врахуванні соціальної ситуації
розвитку особистості молодших школярів, психологічних особливостях
цього вікового періоду.
Посилання
Бабаян Ю.О. Взаємозв’язок самооцінки з мотивацією досяг
нення молодших школярів /Ю.О.Бабаян// Психологія: Зб.
наук. пр. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 1999. – Вип. 3 (6). –
С. 161 – 167.
Дубровина И.В. Особенности психического развития в семье и в
детских домах /И.В.Дубровина, М.И.Лисина // Возрастные
особенности психического развития детей. – М.: АПН СССР,
– С. 77 – 94.
Коган Н.Н. Дослідження взаємозв’язку мотивації досягнення
та самооцінки особистості у навчальній діяльності /Н.Н.Ко
ган // Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук.
пр. – К.: Ін т психол. ім. Г.С. Костюка АПН України, 2001. –
Т. ІІІ, Ч. І. – С. 238 – 242.
Орлов Ю.М. Стимулирование побуждения к учению /Ю.М.Ор
лов, Н.Д.Творогова, В.И.Шкуркин. – М.: IММИ им. И. М. Се
ченова, 1988. – 105 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.