Соціально–педагогічні технології формування мотивації до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних сім’ях

Автор(и)

  • О.М. Пріданнікова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Ключові слова:

мотивація, учіння, навчання, молодші школярі, неблагополучна сім’я, родина.

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано та проаналізовано результати
застосування соціально педагогічних технологій формування мотивації
до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних
сім’ях. Доведено, що умови життя і виховання в сім’ї, де відбувається
порушення системи дитячо батьківських стосунків, здійснюють
деструктивний вплив на особистісний розвиток дитини. Формування
мотивації до навчання дітей із неблагополучних родин має передбачати
застосування психогімнастичних тренінгових вправ та індивідуальних
консультацій, повинна ґрунтуватися на врахуванні соціальної ситуації
розвитку особистості молодших школярів, психологічних особливостях
цього вікового періоду.

Посилання

Бабаян Ю.О. Взаємозв’язок самооцінки з мотивацією досяг

нення молодших школярів /Ю.О.Бабаян// Психологія: Зб.

наук. пр. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 1999. – Вип. 3 (6). –

С. 161 – 167.

Дубровина И.В. Особенности психического развития в семье и в

детских домах /И.В.Дубровина, М.И.Лисина // Возрастные

особенности психического развития детей. – М.: АПН СССР,

– С. 77 – 94.

Коган Н.Н. Дослідження взаємозв’язку мотивації досягнення

та самооцінки особистості у навчальній діяльності /Н.Н.Ко

ган // Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук.

пр. – К.: Ін т психол. ім. Г.С. Костюка АПН України, 2001. –

Т. ІІІ, Ч. І. – С. 238 – 242.

Орлов Ю.М. Стимулирование побуждения к учению /Ю.М.Ор

лов, Н.Д.Творогова, В.И.Шкуркин. – М.: IММИ им. И. М. Се

ченова, 1988. – 105 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пріданнікова, О. (2019). Соціально–педагогічні технології формування мотивації до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних сім’ях. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p