Соціально–педагогічні технології формування мотивації до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних сім’ях

Authors

  • О.М. Пріданнікова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25p

Keywords:

мотивація, учіння, навчання, молодші школярі, неблагополучна сім’я, родина.

Abstract

У статті теоретично обґрунтовано та проаналізовано результати
застосування соціально педагогічних технологій формування мотивації
до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних
сім’ях. Доведено, що умови життя і виховання в сім’ї, де відбувається
порушення системи дитячо батьківських стосунків, здійснюють
деструктивний вплив на особистісний розвиток дитини. Формування
мотивації до навчання дітей із неблагополучних родин має передбачати
застосування психогімнастичних тренінгових вправ та індивідуальних
консультацій, повинна ґрунтуватися на врахуванні соціальної ситуації
розвитку особистості молодших школярів, психологічних особливостях
цього вікового періоду.

References

Бабаян Ю.О. Взаємозв’язок самооцінки з мотивацією досяг

нення молодших школярів /Ю.О.Бабаян// Психологія: Зб.

наук. пр. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 1999. – Вип. 3 (6). –

С. 161 – 167.

Дубровина И.В. Особенности психического развития в семье и в

детских домах /И.В.Дубровина, М.И.Лисина // Возрастные

особенности психического развития детей. – М.: АПН СССР,

– С. 77 – 94.

Коган Н.Н. Дослідження взаємозв’язку мотивації досягнення

та самооцінки особистості у навчальній діяльності /Н.Н.Ко

ган // Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук.

пр. – К.: Ін т психол. ім. Г.С. Костюка АПН України, 2001. –

Т. ІІІ, Ч. І. – С. 238 – 242.

Орлов Ю.М. Стимулирование побуждения к учению /Ю.М.Ор

лов, Н.Д.Творогова, В.И.Шкуркин. – М.: IММИ им. И. М. Се

ченова, 1988. – 105 с.

How to Cite

Пріданнікова, О. (2019). Соціально–педагогічні технології формування мотивації до навчання у молодших школярів, які проживають у неблагополучних сім’ях. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (14). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%p