Роль психічних станів та цільових настановлень учнів у процесі навчальної взаємодії
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25pКлючові слова:
навчальна взаємодія, психічний стан, фізіологічний, психічний, когнітивний, поведінковий рівні психічного стану, цільове настановлення, атитюд, афективні, конативні та когнітивні складові настановлення.Анотація
У статті розкривається сутність психічних станів і настановлень як
психологічних категорій та показано їх роль у навчально-виховному
процесі загальноосвітньої школи; наведено результати досліджень.
Посилання
Андреєва Г.М. Социальная психология / Г.М.Андреєва. – М.:
Издательство МГУ, 1988.
Асмолов А.Г. Деятельность и установка / А.Г.Асмолов. – М.,
Загальна психологія /За загальною редакцією академіка
С.Д.Максименка: підручник. – 2 – ге вид. – Вінниця: Нова
книга. 2004. – 704 с.
Зимняя И.А. Педагогическая психология /И.А.Зимняя. –
Ростов на Дону, 1997.
Ганзен, В. А. Системные описания в психологии / В. А. Ган-
зен. – Л., 1984.
Левитов Н. Д. О психических состояниях человека / Н.Д.Ле-
витов. – М., 1964.
Леонтьев А.А. Педагогическое общение /А.А.Леонтьев. – 2-е
изд., перераб. и доп. – М.; Нальчик, 1996.
Мясищев В.Н. Социальная психология и психология отноше-
ний /В.Н.Мясищев // Проблемы общественной психологии /
под ред. В.Н.Колбанского, Б.Ф.Поршнева. – М., 1965.
Прохоров А. О. Психические состояния школьников и учителя
в процессе их взаимодействия на уроке / А. О. Прохоров //
Вопросы психологии. – 1990. – №6.
Психические состояния / сост. и общ. ред. Л. В. Куликова. –
СПб. : Питер, 2001. – (Серия “Хрестоматия по психологии”).
Узнадзе Д.Н. Экспериментальные основы психологии уста-
новки /Д.Н.Узнадзе. – Тбилиси, 1961.
Узнадзе Д.Н. Психологические проблемы мотивации поведения
человека. М., 1969.
Ядов В.А. О диспозиционной регуляции социального поведения
личности / В.А.Ядов // Методологические проблемы соци-
альной психологии. – М., 1975.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.