Роль психічних станів та цільових настановлень учнів у процесі навчальної взаємодії

Автор(и)

  • І.І. Штих

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%25p

Ключові слова:

навчальна взаємодія, психічний стан, фізіологічний, психічний, когнітивний, поведінковий рівні психічного стану, цільове настановлення, атитюд, афективні, конативні та когнітивні складові настановлення.

Анотація

У статті розкривається сутність психічних станів і настановлень як
психологічних категорій та показано їх роль у навчально-виховному
процесі загальноосвітньої школи; наведено результати досліджень.

Посилання

Андреєва Г.М. Социальная психология / Г.М.Андреєва. – М.:

Издательство МГУ, 1988.

Асмолов А.Г. Деятельность и установка / А.Г.Асмолов. – М.,

Загальна психологія /За загальною редакцією академіка

С.Д.Максименка: підручник. – 2 – ге вид. – Вінниця: Нова

книга. 2004. – 704 с.

Зимняя И.А. Педагогическая психология /И.А.Зимняя. –

Ростов на Дону, 1997.

Ганзен, В. А. Системные описания в психологии / В. А. Ган-

зен. – Л., 1984.

Левитов Н. Д. О психических состояниях человека / Н.Д.Ле-

витов. – М., 1964.

Леонтьев А.А. Педагогическое общение /А.А.Леонтьев. – 2-е

изд., перераб. и доп. – М.; Нальчик, 1996.

Мясищев В.Н. Социальная психология и психология отноше-

ний /В.Н.Мясищев // Проблемы общественной психологии /

под ред. В.Н.Колбанского, Б.Ф.Поршнева. – М., 1965.

Прохоров А. О. Психические состояния школьников и учителя

в процессе их взаимодействия на уроке / А. О. Прохоров //

Вопросы психологии. – 1990. – №6.

Психические состояния / сост. и общ. ред. Л. В. Куликова. –

СПб. : Питер, 2001. – (Серия “Хрестоматия по психологии”).

Узнадзе Д.Н. Экспериментальные основы психологии уста-

новки /Д.Н.Узнадзе. – Тбилиси, 1961.

Узнадзе Д.Н. Психологические проблемы мотивации поведения

человека. М., 1969.

Ядов В.А. О диспозиционной регуляции социального поведения

личности / В.А.Ядов // Методологические проблемы соци-

альной психологии. – М., 1975.

##submission.downloads##

Як цитувати

Штих, І. (2019). Роль психічних станів та цільових настановлень учнів у процесі навчальної взаємодії. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (13). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-13.%p