Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25pКлючові слова:
особистісна зрілість, майбутній психолог, воркшоп, активне соціально-психологічне навчання, акмеологічні технології, психолого-дидактичні засоби, арттерапія, проблемне навчання, тренінг.Анотація
У статті проаналізовано психологічні та дидактичні засоби розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості у студентів
напряму підготовки “Психологія”. Подано методичні рекомендації для
підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх психологів.
Обґрунтовано власний досвід розвитку професійно значущих характе-
ристик особистісної зрілості майбутніх психологів.
Посилання
Василюк Ф. Е. Дидактические принципы, формы и методы
преподавания понимающей психотерапии [Електронний
ресурс] / Ф. Е. Василюк. – Режим доступу : http://pk.mgppu.ru/
index.php?option=com_remository&|temid=32&func=startdow
Грановская Р. М. Элементы практической психологии. – Л.:
Издательство Ленинградского университета, 1988. – 560 с.
Коломінський Н. Л. Методологічні засади професійної під-
готовки практичного психолога / Н. Л. Коломінський //
Практична психологія та соціальна робота. – 2003. – №4. –
С. 12–13.
Фопель К. Психологичекие принципы обучения взрослых.
Проведение воркшопов: семинаров, мастер-классов / Пер. с
нем / К.Фопель. – М.: Генезис, 2010. – 360 с.
Хроменко О. В. Методика преподавания психологии / О.В.Хро-
менко. – Ростов н/Д: Феникс, 2004. – 256 с.
Яценко Т. С. Концептуальні засади і методика глибинної
психокорекції: підготовка психолога-практика / Т. С. Яценко,
Б. Б. Іваненко, С. М. Аврамченко та ін. – К.: Вища школа,
– 342 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.