Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів

Authors

  • Н.М. Дідик

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Keywords:

особистісна зрілість, майбутній психолог, воркшоп, активне соціально-психологічне навчання, акмеологічні технології, психолого-дидактичні засоби, арттерапія, проблемне навчання, тренінг.

Abstract

У статті проаналізовано психологічні та дидактичні засоби розвитку
професійно значущих характеристик особистісної зрілості у студентів
напряму підготовки “Психологія”. Подано методичні рекомендації для
підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх психологів.
Обґрунтовано власний досвід розвитку професійно значущих характе-
ристик особистісної зрілості майбутніх психологів.

References

Василюк Ф. Е. Дидактические принципы, формы и методы

преподавания понимающей психотерапии [Електронний

ресурс] / Ф. Е. Василюк. – Режим доступу : http://pk.mgppu.ru/

index.php?option=com_remository&|temid=32&func=startdow

Грановская Р. М. Элементы практической психологии. – Л.:

Издательство Ленинградского университета, 1988. – 560 с.

Коломінський Н. Л. Методологічні засади професійної під-

готовки практичного психолога / Н. Л. Коломінський //

Практична психологія та соціальна робота. – 2003. – №4. –

С. 12–13.

Фопель К. Психологичекие принципы обучения взрослых.

Проведение воркшопов: семинаров, мастер-классов / Пер. с

нем / К.Фопель. – М.: Генезис, 2010. – 360 с.

Хроменко О. В. Методика преподавания психологии / О.В.Хро-

менко. – Ростов н/Д: Феникс, 2004. – 256 с.

Яценко Т. С. Концептуальні засади і методика глибинної

психокорекції: підготовка психолога-практика / Т. С. Яценко,

Б. Б. Іваненко, С. М. Аврамченко та ін. – К.: Вища школа,

– 342 с.

How to Cite

Дідик, Н. (2019). Психолого–дидактичні засоби розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p