Особливості соціально-психологічної компетентності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку

Authors

  • Т.С. Калініна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25p

Keywords:

діти із затримкою психічного розвитку, молодші підлітки, компоненти соціально-психологічної компетентності.

Abstract

Стаття присвячена вивченню особливостей формування компонентів
соціально-психологічної компетентності молодших підлітків із ЗПР спе-
ціальної школи, в порівнянні з однолітками, що нормально розвивають-
ся. Охарактеризовано зміст кожного з компонентів соціально-психоло-
гічної компетентності. Розглянуто цілі та завдання психодіагностичних
методик, які було підібрано для організації дослідження компонентів со-
ціально-психологічної компетентності. Проаналізовано результати фор-
мування структурних компонентів соціально-психологічної компетент-
ності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку, отриманих
в ході констатувального експерименту, яке мало декілька етапів.

References

Альманах психологических тестов. – М.: КСП, 1996. – 400 с.

Калинина Н.В. Формирование социальной компетентности

как механизм укрепления психического здоровья подраста-

ющего поколения / Н.В. Калинина // Психологическая на-

ука и образование. – 2001. – №4. – С. 16 -21.

Никишина В.Б. Практическая психология в работе с детьми

с задержкой психического развития: Пособие для психоло-

гов и педагогов / В.Б. Никишина – М.: Гуманит. изд. центр

ВЛАДОС, 2003. – 128 с.

Практикум по возрастной психологии / [ред. Л.А. Головей,

Е.Ф. Рыбалко]. – СПб., 2001. – 688 с.

Современный словарь иностранных слов: 20000 слов, – СПб.:

Дуэт, 1994. – 752 с.

How to Cite

Калініна, Т. (2019). Особливості соціально-психологічної компетентності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (20). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%p