Особливості соціально-психологічної компетентності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25pКлючові слова:
діти із затримкою психічного розвитку, молодші підлітки, компоненти соціально-психологічної компетентності.Анотація
Стаття присвячена вивченню особливостей формування компонентів
соціально-психологічної компетентності молодших підлітків із ЗПР спе-
ціальної школи, в порівнянні з однолітками, що нормально розвивають-
ся. Охарактеризовано зміст кожного з компонентів соціально-психоло-
гічної компетентності. Розглянуто цілі та завдання психодіагностичних
методик, які було підібрано для організації дослідження компонентів со-
ціально-психологічної компетентності. Проаналізовано результати фор-
мування структурних компонентів соціально-психологічної компетент-
ності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку, отриманих
в ході констатувального експерименту, яке мало декілька етапів.
Посилання
Альманах психологических тестов. – М.: КСП, 1996. – 400 с.
Калинина Н.В. Формирование социальной компетентности
как механизм укрепления психического здоровья подраста-
ющего поколения / Н.В. Калинина // Психологическая на-
ука и образование. – 2001. – №4. – С. 16 -21.
Никишина В.Б. Практическая психология в работе с детьми
с задержкой психического развития: Пособие для психоло-
гов и педагогов / В.Б. Никишина – М.: Гуманит. изд. центр
ВЛАДОС, 2003. – 128 с.
Практикум по возрастной психологии / [ред. Л.А. Головей,
Е.Ф. Рыбалко]. – СПб., 2001. – 688 с.
Современный словарь иностранных слов: 20000 слов, – СПб.:
Дуэт, 1994. – 752 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.