Шляхи підвищення рівня домагань підлітків у навчальному процесі

Authors

  • С.М. Лабінська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Keywords:

рівень домагань, мотиви, пізнавальний інтерес, навчально"виховний процес.

Abstract

У статті розглядається проблема підвищення рівня домагань підлітків
у навчальному процесі та пропонуються шляхи її вирішення. Запро"
поновано методи підвищення пізнавального інтересу учнів як одного із
засобів впливу на мотивацію навчання і рівень домагань школярів;
даються рекомендації вчителям щодо покращення навчально"виховного
процесу та подолання труднощів, які виникають у роботі з підлітками, і
використання яких на уроках в сучасній школі сприяє розвитку активної
творчої особистості з адекватним високим рівнем домагань.

References

Алексєєва М. І. Мотиви навчання учнів /М. І.Алексєєва. – К.:

Рад. школа, 1974. – С. 48"54.

Божович Л. И. Психологический анализ значения отметки как

мотива учебной деятельности школьников/ Л.И.Божович,

Н.Г.Морозова, Л.С.Славина // Известия АПН РСФСР. Выпуск

– 1951. – С. 105"130.

Кроль В.М. Психология и педагогика: учеб. пособие для техн.

вузов. /В.М.Кроль. – М.: Высш. шк., 2001. – 319 с.

Лабінська С. М. Мотиви навчальної діяльності підлітків і рівень

їх домагань /С.М.Лабінська // Зб. наук. праць Інституту

психології імені Г. С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Мак"

сименка. – К., 2005. – Т. VII. – Вип.6. – С. 192"201.

Лєпіхова Л. А. Механізми життєвих домагань у системі

цілеутворення особистості/ Л.А.Лєпіхова // Наукові статті із

соціальної та політичної психології. Випуск 10 (13). – К.,

– С.105.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения/ А.К.Мар"

кова, Т.А.Матис, А.Б.Орлов. – М.: Просвещение, 1990. –

С. 29"76.

How to Cite

Лабінська, С. (2019). Шляхи підвищення рівня домагань підлітків у навчальному процесі. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p