Шляхи підвищення рівня домагань підлітків у навчальному процесі
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
рівень домагань, мотиви, пізнавальний інтерес, навчально"виховний процес.Анотація
У статті розглядається проблема підвищення рівня домагань підлітків
у навчальному процесі та пропонуються шляхи її вирішення. Запро"
поновано методи підвищення пізнавального інтересу учнів як одного із
засобів впливу на мотивацію навчання і рівень домагань школярів;
даються рекомендації вчителям щодо покращення навчально"виховного
процесу та подолання труднощів, які виникають у роботі з підлітками, і
використання яких на уроках в сучасній школі сприяє розвитку активної
творчої особистості з адекватним високим рівнем домагань.
Посилання
Алексєєва М. І. Мотиви навчання учнів /М. І.Алексєєва. – К.:
Рад. школа, 1974. – С. 48"54.
Божович Л. И. Психологический анализ значения отметки как
мотива учебной деятельности школьников/ Л.И.Божович,
Н.Г.Морозова, Л.С.Славина // Известия АПН РСФСР. Выпуск
– 1951. – С. 105"130.
Кроль В.М. Психология и педагогика: учеб. пособие для техн.
вузов. /В.М.Кроль. – М.: Высш. шк., 2001. – 319 с.
Лабінська С. М. Мотиви навчальної діяльності підлітків і рівень
їх домагань /С.М.Лабінська // Зб. наук. праць Інституту
психології імені Г. С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Мак"
сименка. – К., 2005. – Т. VII. – Вип.6. – С. 192"201.
Лєпіхова Л. А. Механізми життєвих домагань у системі
цілеутворення особистості/ Л.А.Лєпіхова // Наукові статті із
соціальної та політичної психології. Випуск 10 (13). – К.,
– С.105.
Маркова А. К. Формирование мотивации учения/ А.К.Мар"
кова, Т.А.Матис, А.Б.Орлов. – М.: Просвещение, 1990. –
С. 29"76.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.