Специфічні особливості розвитку психологічної культури управлінських та методичних кадрів освіти в умовах післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pKeywords:
психологічна культура, керівні та методичні кадри підвищення кваліфікації.Abstract
У статті досліджуються специфічні особливості розвитку
психологічної культури керівних та методичних кадрів курсів
підвищення кваліфікації в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Розглянуто стан сформованості рівнів психологічної культури у
зазначеної категорії слухачів та проведено аналіз зазначеної проблеми.
Доведено необхідність активізації роботи підвищення психологічної
культури в системі післядипломної педагогічної освіти.
References
Москальова А.С. Про роль психологічної культури у
розвитку особистості керівника закладу освіти //
Коломінські читання. Матеріали І Міжнародного
форуму , присвяченого пам’яті Н.Л. Коломінського,
м. Київ, МАУП, 28 березня 2007р./Редкол.: М.Ф.
Головатий (голов.ред.) та ін. – К.: МАУП,2007. –
С. 135 139.
Москальова А.С. Психологічна культура керівника
закладу освіти як основа духовного буття// Зб. наукових
праць Інституту психології імені Г.С.Костюка АПН
України / За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки. –
К.: Міленіум, 2007, – т. ІХ, Част. 6. – С. 294 298.
Москальова А.С. Психологічна культура та її роль у
розвитку особистості керівників закладів освіти//
Наукові записки Інституту психології імені Г.С.Костю
ка АПН України / За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Кара
мушки: – К.: Міленіум, 2006. – Вип.29. – С.474 483.
Рибалко В.В. Психологічна культура особистості у
професійній підготовці та діяльності практичного
психолога // Проблеми підготовки і підвищення
кваліфікації практичного психолога у вищих навчаль
них закладах: Мат ли Всеукр. наук. практ. конф. (16
травня 2002) / За ред. С.Д. Максименка; Інс т
психології ім. Г.С.Костюка; Тернопільський експери
ментальний інс т педагогічної освіти. – Тернопіль,
– С.29 32.
Семиченко В.А. Опыт системно структурного моде
лирования сложных объектов в психолого педаго
гических исследованиях / Проблеми сучасної педаго
гічної освіти: Зб. наук. статей. Сер.: Педагогіка і
психологія. – К.: Пед. преса, 2003. Вип.5. – С. 253 266.
Семиченко В.А. Пути повышения эффективности
изучения психологии: Учеб. пособие. – К.: Магістр S,
– 120 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.