Специфічні особливості розвитку психологічної культури управлінських та методичних кадрів освіти в умовах післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
психологічна культура, керівні та методичні кадри підвищення кваліфікації.Анотація
У статті досліджуються специфічні особливості розвитку
психологічної культури керівних та методичних кадрів курсів
підвищення кваліфікації в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Розглянуто стан сформованості рівнів психологічної культури у
зазначеної категорії слухачів та проведено аналіз зазначеної проблеми.
Доведено необхідність активізації роботи підвищення психологічної
культури в системі післядипломної педагогічної освіти.
Посилання
Москальова А.С. Про роль психологічної культури у
розвитку особистості керівника закладу освіти //
Коломінські читання. Матеріали І Міжнародного
форуму , присвяченого пам’яті Н.Л. Коломінського,
м. Київ, МАУП, 28 березня 2007р./Редкол.: М.Ф.
Головатий (голов.ред.) та ін. – К.: МАУП,2007. –
С. 135 139.
Москальова А.С. Психологічна культура керівника
закладу освіти як основа духовного буття// Зб. наукових
праць Інституту психології імені Г.С.Костюка АПН
України / За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки. –
К.: Міленіум, 2007, – т. ІХ, Част. 6. – С. 294 298.
Москальова А.С. Психологічна культура та її роль у
розвитку особистості керівників закладів освіти//
Наукові записки Інституту психології імені Г.С.Костю
ка АПН України / За ред. С.Д.Максименка, Л.М.Кара
мушки: – К.: Міленіум, 2006. – Вип.29. – С.474 483.
Рибалко В.В. Психологічна культура особистості у
професійній підготовці та діяльності практичного
психолога // Проблеми підготовки і підвищення
кваліфікації практичного психолога у вищих навчаль
них закладах: Мат ли Всеукр. наук. практ. конф. (16
травня 2002) / За ред. С.Д. Максименка; Інс т
психології ім. Г.С.Костюка; Тернопільський експери
ментальний інс т педагогічної освіти. – Тернопіль,
– С.29 32.
Семиченко В.А. Опыт системно структурного моде
лирования сложных объектов в психолого педаго
гических исследованиях / Проблеми сучасної педаго
гічної освіти: Зб. наук. статей. Сер.: Педагогіка і
психологія. – К.: Пед. преса, 2003. Вип.5. – С. 253 266.
Семиченко В.А. Пути повышения эффективности
изучения психологии: Учеб. пособие. – К.: Магістр S,
– 120 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.