Психологічні особливості стилів керівництва як фактор організаційної культури освітньої організації

Authors

  • П.В. Прокоп’єва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Keywords:

управління, керівник, організаційна культура, освіта.

Abstract

У дослідженні встановлено, що для працівників освіти характерні
три лінії поведінки: орієнтація на людей, внутрішній локус контроль
та тривожність. Отримано загальний портрет організаційної культури
працівників середніх загальноосвітніх закладів: мала дистанція влади,
колективізм, фемінність, сильне прагнення уникнення невизна
ченості, короткотривала орієнтація на майбутнє.

References

Інтернет ресурс http://www.feweb.uvt.nl/hofstede/

vsm.html.

Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту:

Навч. посібник. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.

Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті

(соціально психологічний аспект): [Монографія]. – К.:

МАУП, 2000. – 286 с.

Модели и методы управления персоналом: Российско

британское учебное пособие /Под ред. Е.Б. Моргунова

(Серия “Библиотека журнала “Управление персона

лом”). – М.: ЗАО “Бизнес школа “Интел Синтез”, 2001.

Розанова В. А. Психология управления. Учебное посо

бие. – М.: ЗАО “Бизнес школа “Интел Синтез”, 1999.

How to Cite

Прокоп’єва, П. (2019). Психологічні особливості стилів керівництва як фактор організаційної культури освітньої організації. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p