Психологічні особливості стилів керівництва як фактор організаційної культури освітньої організації

Автор(и)

  • П.В. Прокоп’єва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

управління, керівник, організаційна культура, освіта.

Анотація

У дослідженні встановлено, що для працівників освіти характерні
три лінії поведінки: орієнтація на людей, внутрішній локус контроль
та тривожність. Отримано загальний портрет організаційної культури
працівників середніх загальноосвітніх закладів: мала дистанція влади,
колективізм, фемінність, сильне прагнення уникнення невизна
ченості, короткотривала орієнтація на майбутнє.

Посилання

Інтернет ресурс http://www.feweb.uvt.nl/hofstede/

vsm.html.

Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту:

Навч. посібник. – К.: Либідь, 2004. – 424 с.

Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті

(соціально психологічний аспект): [Монографія]. – К.:

МАУП, 2000. – 286 с.

Модели и методы управления персоналом: Российско

британское учебное пособие /Под ред. Е.Б. Моргунова

(Серия “Библиотека журнала “Управление персона

лом”). – М.: ЗАО “Бизнес школа “Интел Синтез”, 2001.

Розанова В. А. Психология управления. Учебное посо

бие. – М.: ЗАО “Бизнес школа “Интел Синтез”, 1999.

##submission.downloads##

Як цитувати

Прокоп’єва, П. (2019). Психологічні особливості стилів керівництва як фактор організаційної культури освітньої організації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p