Теоретичні аспекти особливостей розвитку особистості та поведінки молодших підлітків із затримкою психічного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25pКлючові слова:
діти із затримкою психічного розвитку, молодші підлітки, особливості особистості, дезадаптація.Анотація
Стаття присвячена теоретичному вивченню особливостей особис-
тості і поведінки підлітків із затримкою психічного розвитку. Розгля-
нуто порівняльний аналіз розвитку особистості молодших підлітків з
нормальним психічним розвитком і молодших підлітків із затримкою
психічного розвитку. Проаналізовано індивідуально-вікові особливості
молодших підлітків із затримкою психічного розвитку, які розгляда-
ються в спеціальній психології в останні роки. Визначено характерні
особливості особистості молодшого підліткового віку і необхідність про-
ведення спеціальної, цілеспрямованої роботи по підготовці дітей із за-
тримкою психічного розвитку до переходу в середні класи.
Посилання
Белопольская Н.Л. Дифференциально-психологическая
диагностика детей с интеллектуальной недостаточностью /
Н.Л Белопольская, В.И. Лубовский //Психологический
журнал. – 1993. – №4. – С. 89 – 97.
Винокурова Г.А. Психологическое сопровождение учащих-
ся с задержкой психического развития на этапе перехода в
среднее звено школы / Г.А. Винокурова // Дефектология. –
– № 6. – С. 32 – 34.
Грибанова Г.В. Психологическая характеристика личнос-
ти подростков с ЗПР / Г.В. Грибанова //Дефектология. –
– №5 – С.13 – 20.
Дзугкоева Е.Г. Общение как условие социальной адапта-
ции подростков с задержкой психического развития и без
отклонений в развитии / Е.Г. Дзугкоева // Дефектология. –
– №2. – С. 19 – 25.
Конева И.А. Особенности образа «Я» младших подростков
с задержкой психического развития: автореф. дис. на соис-
кание ученой степени канд. психол. наук. / И.А. Конева. –
Н.Новгород, 2002. – 22 с.
Кузнецова Л. В. Особенности мотивационно-волевой готов-
ности детей с задержкой психического развития к школь-
ному обучению: автореф. дис. на соискание ученой степени
канд. психол. наук. / Л. В. Кузнецова – М., 1986. – 20 с.
Масленникова Н.В. Особенности восприятия учителя стар-
шими подростками с задержкой психического развития:
автореф. дис. на соискание ученой степени канд. психол.
наук / Н.В. Масленникова – Н.Новгород, 2004. – 25 с.
Ульенкова У.В. Особенности личностной тревожности
младших подростков с задержкой психического разви-
тия /У.В. Ульенкова, Н.П. Кондратьева // Дефектология. –
№1. – 2004. – С. 29 – 35.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.