Роль комунікацій у формуванні особистості у період ранньої зрілості (22–30 років)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-21.%25pКлючові слова:
комунікація, ранній зрілий вік, особистість, спілкування, інформація, інформаційний простір, псипростір, образ, внутрішнє «Я».Анотація
У статті характеризуються особливості нейрофізіологічного та пси-
хологічного розвитку психіки людини раннього зрілого віку; аналізують-
ся основні комунікативні знання та навички, якими повинні володіти
молоді люди в цьому віці; розглядаються домінуючі чинники отримання
та обробки інформації людиною 22-30 років, а також роль комунікацій
у формуванні її особистості. Автор торкається проблеми самостійності,
як фактора адаптації психіки до псипростору, яка розвиває ряд найваж-
ливіших властивостей особистості, а також проблеми активної життєвої
позиції. Наскільки психіка активно буде являти свій творчий потенціал
в цей період часу, настільки швидше вона придбає характеристики осо-
бистості. Найважливіша роль у формуванні особистості раннього зрілого
віку належить такій значущій для психіки події, як створення сім’ї та
народження і виховання дитини. Тому автор аналізує основні проблеми,
пов’язані з цим показником розвитку особистості.
Посилання
Базалук О.А. Философия образования в свете новой космо-
логической концепции: Учебник / О.А. Базалук. – К.: Кон-
дор, 2010. – 458 с.
Гусинский Э.Н. Введение в философию образования /
Э.Н. Гусинский, Ю.И. Турчанинова. – М.: Издательская
корпорация «Логос», 2000. – 224 с.
Ильин И.А. Путь к очевидности / И.А. Ильин. – М.: «Респу-
блика», 1993. – 430 с.
Ортега-и-Гассет Х. «Дегуманизация искусства» и другие
работы. Эссе о литературе и искусстве: Сборник / Х. Ортега-
и-Гассет; Пер. с исп..– М.: Радуга, 1991. – 639 с.
Разумная организация жизни личности: проблемы воспи-
тания и саморегулирования / Л.В. Сохань, В.А. Тихонович,
О.А. Киселева и др. – К.: Наукова думка, 1989. – 328 с.
Сухомлинский В.А. Как воспитать настоящего человека.
Педагогическое наследие / В.А. Сухомлинский. – М.: Педа-
гогика, 1990. – 288 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.