Можливості і закономірності психологічної профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-19.%25pКлючові слова:
агресивна поведінка, психологічна профілактика, корекція, тренінг.Анотація
У статті висвітлено закономірності психологічної профілактики
агресивної поведінки неповнолітніх. Розглянуто основні напрями і
принципи психокорекційної роботи. Проаналізовано специфіку фор-
мування у неповнолітніх конструктивних поведінкових реакцій у про-
блемних ситуаціях та усвідомлення власного емоційного світу, а також
почуттів інших людей; розвитку емпатії. Запропоновано програму ко-
рекції агресивної поведінки неповнолітніх.
Посилання
Можайкіна О.С. Формування особистості неповнолітнього
в контексті запобігання протиправної поведінки / О.С. Мо-
жайкіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і ви-
ховання в закладах освіти: Зб. наук. праць / Рівнен. держ.
пед. ун.-т.– Рівне, 2003.– Вип. 26.– С. 149–152.
Выготский Л. С. Диагностика развития и педологическая
клиника трудного детства / Л. С. Выготский // Собр. соч. : в
т. – М., 1984. – Т. 5. – 321 с.
Благута Р.І. Профілактика делінквентності неповнолітніх:
психолого-правові аспекти: монографія / Р.І. Благута. –
Львів: ЛьвДУВС, 2008. – 176 с.
Бреслав Г.Э. Психологическая коррекция детской и подрост-
ковой агрессивности: Учебное пособие для специалистов и
дилетантов. – СПб.: Речь, 2006.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.