Науково–теоретичні аспекти здійснення психологічного супроводу дітей дошкільного віку з порушеннями емоційної сфери

Автор(и)

  • Г.Ф. Гончаровська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25p

Ключові слова:

психологічний супровід, методи психологічного впливу, емоційні порушення, соціалізація, адаптація.

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні, методичні та організаційні
напрямки психологічного супроводу дітей дошкільного віку з пору
шеннями емоційної сфери, обґрунтовано важливість здійснення
супроводу в умовах дошкільного закладу. Зазначена специфіка роботи
дитячого психолога з дітьми дошкільного віку, вихователями та
батьками. Наголошено на необхідності в процесі супроводу дошкільника
використовувати різноманітні форми роботи психолога: комплексну
діагностику;корекційнорозвиваючу роботу; консультування та
психологічну просвіту педагогів, батьків; експертну діяльність;
психопрогностику подальшого навчання та виховання дитини.

Посилання

Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе /

М.Р.Битянова. – М.: Совершенство, 1997. – 298 с.

В мире детских эмоций: пособие для практ.работников ДОУ /

Т.А.Данилина, В.Я.Зедгенидзе, Н.М.Степина. – 3е изд. – М.:

Айриспресс, 2007. – 160 с.

Детская практическая психология: Учебник/Под ред. проф.

Т.Д.Марцинковской. – М.:Гардарики, 2000. – 255 с.

Казакова Е.И. Система комплексного сопровождения ребенка:

от концепции к практике / Е.И.Казакова // Психолого

педагогические подходы к воспитанию: [материалы Всерос.

науч.практ.конф.]. – СПб., 1998. – С. 15 – 20.

Кононко О.Л. Соціальноемоційний розвиток особистості (в

дошкільному дитинстві): Навч.посіб. для вищ.навч.закладів /

О.Л.Кононко. – К.: Освіта, 1998. – 255 с.

Лисина М.И. Проблемы онтогенеза общения /М.И.Лисина. –

М.: 1986.

Лебединський В.В. Емоційні порушення та їх корекція /

В.В.Лебединський, О.С.Нікольська. – М., 1990.

Семаго М.М. Психологомедикопедагогическое обследование

ребенка. Комплект рабочих материалов /М.М.Семаго, Т.В.Аху

тина, Н.Я.Семаго, Н.А.Светлова, М. И.Береславская; под

общей редакцией М.М. Семаго. – М.: АРКТИ, 1999. – 138 с.

Семаго М.М. Организация и содержание деятельности пси

холога специального образования: методическое пособие /

М.М.Семаго, Н.Я.Семаго. – М.: АРКТИ, 2005. – 336 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гончаровська, Г. (2019). Науково–теоретичні аспекти здійснення психологічного супроводу дітей дошкільного віку з порушеннями емоційної сфери. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (16). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%p