Науково–теоретичні аспекти здійснення психологічного супроводу дітей дошкільного віку з порушеннями емоційної сфери
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-16.%25pКлючові слова:
психологічний супровід, методи психологічного впливу, емоційні порушення, соціалізація, адаптація.Анотація
У статті проаналізовано теоретичні, методичні та організаційні
напрямки психологічного супроводу дітей дошкільного віку з пору
шеннями емоційної сфери, обґрунтовано важливість здійснення
супроводу в умовах дошкільного закладу. Зазначена специфіка роботи
дитячого психолога з дітьми дошкільного віку, вихователями та
батьками. Наголошено на необхідності в процесі супроводу дошкільника
використовувати різноманітні форми роботи психолога: комплексну
діагностику;корекційнорозвиваючу роботу; консультування та
психологічну просвіту педагогів, батьків; експертну діяльність;
психопрогностику подальшого навчання та виховання дитини.
Посилання
Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе /
М.Р.Битянова. – М.: Совершенство, 1997. – 298 с.
В мире детских эмоций: пособие для практ.работников ДОУ /
Т.А.Данилина, В.Я.Зедгенидзе, Н.М.Степина. – 3е изд. – М.:
Айриспресс, 2007. – 160 с.
Детская практическая психология: Учебник/Под ред. проф.
Т.Д.Марцинковской. – М.:Гардарики, 2000. – 255 с.
Казакова Е.И. Система комплексного сопровождения ребенка:
от концепции к практике / Е.И.Казакова // Психолого
педагогические подходы к воспитанию: [материалы Всерос.
науч.практ.конф.]. – СПб., 1998. – С. 15 – 20.
Кононко О.Л. Соціальноемоційний розвиток особистості (в
дошкільному дитинстві): Навч.посіб. для вищ.навч.закладів /
О.Л.Кононко. – К.: Освіта, 1998. – 255 с.
Лисина М.И. Проблемы онтогенеза общения /М.И.Лисина. –
М.: 1986.
Лебединський В.В. Емоційні порушення та їх корекція /
В.В.Лебединський, О.С.Нікольська. – М., 1990.
Семаго М.М. Психологомедикопедагогическое обследование
ребенка. Комплект рабочих материалов /М.М.Семаго, Т.В.Аху
тина, Н.Я.Семаго, Н.А.Светлова, М. И.Береславская; под
общей редакцией М.М. Семаго. – М.: АРКТИ, 1999. – 138 с.
Семаго М.М. Организация и содержание деятельности пси
холога специального образования: методическое пособие /
М.М.Семаго, Н.Я.Семаго. – М.: АРКТИ, 2005. – 336 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.