Методи дослідження страхів дітей молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • А.О. Ковалевська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

страх, психодіагностична методика, молодший шкільний вік, проективна методика, проективний малюнок, умови сімейного виховання.

Анотація

У статті проаналізовано основні методи дослідження страхів учнів
начальної школи. Розглянуто також можливості використання з цією
метою проективних малюнків у комплексі з іншими методиками.
Комплекс методів вивчення страхів дітей молодшого шкільного віку
повинен відповідати віку та завданням дослідження, а також основним
психодіагностичним вимогам (валідність, стандартизованість, можли
вість співставлення результатів).
Можливість виявити згадані аспекти цієї проблеми з урахуванням
вікових особливостей та умов сімейного виховання дають проективні
методики.

Посилання

Венгер А. Л. Психологические рисуночные тесты: иллюстри

рованное руководство / А. Л. Венгер. – М.: ВЛАДОСПРЕСС,

– 159 с.

Захаров А. И. Дневные и ночные страхи у детей / А.И.Захаров.

– СПб.: Издательство СОЮЗ, 2000. – 448 с.

Истратова О. Н., Эксакусто Т. В. Справочник психолога

средней школы / О. Н. Истратова, Т. В. Эксакусто. – Ростов

н/Д: Феникс, 2006. – 511 с.

Карпенко Н. Диференціація та діагностика окремих видів

страху у дітей/ Н. Карпенко // Початкова школа. – 2002. –

№3. – С. 47.

Ковалевська А. О. Причини та види страхів молодших

школярів / А. О. Ковалевська // Проблеми сучасної педа

гогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія: зб. статей. –

Вип. 26. – Ч.2. – Ялта: РВВ КГУ, 2010. – С. 238.

Панфилова М. А. Страхи в домиках. Диагностика страхов у

детей и подростков/ М. А. Панфилова // Школьный психо

лог. – 1999. – №8. – С.1012.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ковалевська, А. (2019). Методи дослідження страхів дітей молодшого шкільного віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p