Гендерний підхід до формування “Я–концепції” у молодших школярів

Автор(и)

  • О.В. Романова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

гендерний підхід, програма, формування, компоненти “Я_концепції”, хлопчики, дівчатка, молодші школярі.

Анотація

У статті представлено теоретичне обґрунтування програми з
формування “Яконцепції” у хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного
віку. Зокрема описано психологічні умови формування когнітивного,
емоційнооцінкового та поведінкового компонентів “Яконцепції” в
молодших школярів. Розкрито зміст експериментальної програми, який
складають: лекції й бесіди для вчителів початкових класів і батьків;
система розвивальних й психокорекційних вправ і засобів, що спрямовані
на формування когнітивного, емоційнооцінкового та поведінкового
компонентів “Яконцепції” дітей. Презентовано особливості використання
гендерного підходу до організації формувального експерименту.

Посилання

Бернс Р. Развитие “Яконцепции” и воспитание / Р. Бернс [пер.

с англ.]. – М.: Прогресс, 1986. – 420 с.

Бех І.Д. Виховання особистості / І.Д. Бех. — К.: Либідь,

– Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково

практичні засади. – 344 с.

Боришевский М.И. Развитие саморегуляции поведения

школьников: дис. ...дра психол. наук в форме научн. докл.:

00.07 / М.И. Боришевский. — К., 1992. – 77 с.

Коробко С.Л. Робота психолога з молодшими школярами:

[методичний посібник] / С.Л. Коробко, О.І. Коробко. – 2ге

видання. – К.: Літера ЛТД, 2008. – 416 с.

Кулагина И.Ю. Возрастная психология (Развитие ребенка от

рождения до 17 лет) / И.Ю. Кулагина. – 4е изд. – М.: Издво

УРАО, 1998. – 176 с.

Маркова А.К. Формирование мотивации учения: [кн. для

учителя] / А.К. Маркова, Г.А. Матис, А.Б. Орлов. – М.:

Просвещение, 1990. – 192 с. – (Психол. наука – школе).

Овчарова Р.В. Технологии практического психолога обра

зования: [учебное пособие для студентов вузов и практических

работников] / Р.В. Овчарова. – М.: ТЦ Сфера при участии

“ЮрайтМ”, 2001. – 448 с.

Пеньковська Н.М. Психологічні умови розвитку рефлексії у

молодших школярів: автореф. дис. .. канд. психол. наук: спец.

00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / Н.М. Пень

ковська. – К., 2003. – 20 с.: рис.

Развитие личности ребенка от семи до одиннадцати. —

Екатеринбург: УФактория, 2006. – 640 с. – (Серия “Пси

хология детства”).

Ставицька С.О. Психологопедагогічні умови подолання

особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку:

дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.О. Ставицька. – К.,

– 242 с.

Чеснокова И.И. Проблемы самосознания в психологии /

И.И. Чеснокова. – М.: Наука, 1977. – 144 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Романова, О. (2019). Гендерний підхід до формування “Я–концепції” у молодших школярів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p