Особливості розробки порівнево– збалансованої програми корекції психомоторики дітей–олігофренів

Автор(и)

  • А.В. Сімко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Ключові слова:

діти_олігофрени, корекція, психомоторика, порівнево_збалансована програма.

Анотація

статті розглянуто особливості підходу до розробки розвивальної
програми корекції психомоторики дітейолігофренів старшого
дошкільного віку. Розробку програми було здійснено на основі урахування
психомоторних можливостей суб’єкта активності на різних рівнях
побудови рухів. Програма має структуру, відповідну рівням побудови
рухів, і передбачає збільшення орієнтувальнодослідницьких можли
востей дітейолігофренів.

Посилання

Бернштейн Н.А. О построении движений / Н.А.Бернштейн. –

М.: Медгиз, 1947. – 255 с.

Бернштейн Н.А. Очерки по физиологии движений и физиологии

активности / Н.А.Бернштейн. – М.: Медицина, 1966. – 349 с.

Бех І.Д. Теоретичні засади навчання і розвитку аномальних

дітей / І.Д.Бех // Педагогіка і психологія. – 1995. – № 4. –

С. 147155.

Вайзман Н.П. Психомоторика детейолигофренов / Н.П.Вайз

ман. – М.:Педагогика, 1976. – 104 с.

Венгер Л. А. О формировании познавательных способностей в

процессе обучения дошкольников / Л.А.Венгер // Хрестоматия

по возрастной и педагогической психологии. Работы советских

психологов периода 19461980 гг. /Под. ред. И.И.Ильясова,

В.Я.Ляудис. – М.: Издво Моск. унта, 1981. – С. 179182.

Гордеева Н. Д. Экспериментальная психология исполни

тельного действия / Н.Д.Гордеева. – М.: Тривола, 1995. –

с.

Гуровец Г. В. Методика реабилитации психомоторных нару

шений у умственно отсталых школьников на занятиях ЛФК /

Г.В.Гуровец, Д.С.Гуровец // Дефектология. – 1999. – № 1. –

С. 3136.

Запорожец А.В. Избранные психологические труды: в 2х т. /

А.В.Запорожец. – М.: Педагогика, 1986. – Т. 1. – 320 с. –

Т. 2. – 297 с.

Козленко М.О. Розвиток пізнавальної самостійності учнів

допоміжної школи в процесі навчання рухових дій / М.О.Коз

ленко // Дефектологія. – 1996. – № 2. – С. 57.

Клименко В. В. Механізми психомоторики людини / В.В.Кли

менко. – К., 1997. – 192 с.

Малхазов О. Р. Психологія та психофізіологія управління

руховою діяльністю: Монографія / О.Р.Малхазов. – К.:

Євролінія, 2002. – 320 с.

Озеров В.П. Психомоторные способности человека / В.П.Озе

ров. – Дубна: Феникс + , 2002. – 320 с.

Хайкин В. Л. Активность (характеристики и развитие) /

В.Л.Хайкин. – М.: Моск. психол.соц. интут; Воронеж: Изд

во НПО „МОДЭК”, 2000. – 448 с.

Хохліна О. Психологопедагогічні умови забезпечення

корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами

розумового розвитку (Результати теоретикоексперименталь

ного дослідження) // Дефектологія. – 2000. – № 3. – С. 2632.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сімко, А. (2019). Особливості розробки порівнево– збалансованої програми корекції психомоторики дітей–олігофренів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p