Розвиток здатності до самоуправління як механізму особистісно–професійного становлення вчителя

Автор(и)

  • Л.В. Долинська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Ключові слова:

особистісні зміни, особистісне зростання, особистісно-професійне зростання, самоуправління, особистісно-професійне становлення, майбутній вчитель.

Анотація

У статті проаналізовано проблему розвитку здатності до само-
управління як механізм особистісно-професійного становлення вчителя:
обґрунтовано поняття “особистісно-професійне зростання” та простежено
його зв’язок зі здатністю майбутніх учителів до самоуправління; розкрито
психологічну сутність понять “особистісні зміни”, “особистісне
зростання”, їх види і умови розвитку. Експериментально доведено, що
розвиток у студентів здатності до самоуправління актуалізує їх
особистісно-професійне зростання.

Посилання

Абульханова-Славская К.А. Деятельность и психология

личности / К.А. Абульханова-Славская. – М.: Наука, 1980. –

с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубин-

штейн. – Санкт-Петербург: Питер, 1999. – 705 с.

Столяренко Л.Д. Основы психологии: Учебное пособие для

студентов вузов / Л.Д. Столяренко. – Ростов-на-Дону: Феникс,

– 733 с.

Павленко В.М. Етнопсихологія: навчальний посібник /

В.М. Павленко, С.О. Таглін. – К.: Сфера, 1999. – 407 с.

Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии /

И.И. Чеснокова. – М.: Наука, 1977. – 143 с.

Шинкаренко О.В. Тренинг по развитию креативности //

Рефлексивная педагогика и психология / О.В.Шинкаренко. –

Винница, 1992. – С. 128-138.

##submission.downloads##

Як цитувати

Долинська, Л. (2019). Розвиток здатності до самоуправління як механізму особистісно–професійного становлення вчителя. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p