Психологічні особливості впливу розвиваючих засобів на інтелектуальний розвиток молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pКлючові слова:
логічне мислення, класифікація, інтелектуальний розвиток, розвивальне навчання.Анотація
У статті розглядаються теоретикометодологічні засади кон
статуючого експерименту, описується його перебіг і представлено аналіз
результатів.
Посилання
Алексеева О.В. Формирование и развитие логического мышления в
начальной школе / О.В.Алексеева // Развивающее обучение:
история, теория, практика. – М.: Начальная школа, 1998. – 207 с.
Анастази А. Дифференциальная психология: Индивидуальные
и групповые различия в поведении / Пер. с нем. А.Анастази. –
М.: ЭксмоПресс: АпрельПресс, 2001. – 747 с.
Богуславская З.М. Выделение цвета и формы детьми до
школьного возраста в зависимости от характера их деятельно
сти // Доклады АПН РСФСР. – № 1. – М.: АПН РСФСР, 1958. –
С. 5558.
Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте /
Л.И.Божович. – М.: Просвещение, 1968. – 464 с.
Васюкова Е.Е. Уровни развития познавательной потребности и
их проявление в мышлении / Е.Е.Васюкова//Вопросы пси
хологии. – 1998. – №3. – С. 91103.
Гербачевский В.К. Интеллектуальный потенциал. Личностный
аспект / В.К.Гербачевский // Вестник ЛГУ. – 1990. – № 3. –
С. 2332.
Гудонис В. Влияние различных методов обучения на развитие
мыслительных операций на седьмом году жизни ребенка /
В.Гудонис, Б.Григайте, С.Райжене, Р.Малинаускас // Мир
психологии, 2006. – № 1 (45). – С. 255 –267.
Зак А.З. Как определить уровень развития мышления школь
ника / А.З.Зак. – М.: Знание, 1982. – 96 с.
Казанская В.Г. Влияние логических структур (классификации)
на процессы мышления у детей разного возраста: Автореф. дисс.
канд. психол. наук / В.Г.Казанская. – М., 1976.
Менчинская Н.А. Проблемы учения и умственного развития
школьника: Избр. психол. тр. / [Ред. И.С.Якиманская]; АПН
СССР. – М.: Педагогика, 1989. – 218 с.
Сергиенко Е.А. Современное состояние исследований когни
тивных процессов / Е.А.Сергиенко// Психологич. журнал. –
– Т. 23. – № 2. – С. 1935.
Степанова М.А. Проблема обучения и развития в трудах
Л.С.Выготского и П.Я.Гальперина // Вопр.психол. – 2001. –
№ 4. – С. 106114.
Тихомиров О.К. Психология мышления : Учеб. пособие /
О.К.Тихомиров. – М.: Издво Моск. унта, 1984. – 272 с.
Фрумкина Р.М. Еще раз об особенностях классификационного
поведения / Р.М.Фрумкина// Речь: восприятие и семантика :
[Сб.ст.] / АН СССР, Инт языкознания. – М.: Наука, 1988. –
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.