Теоретико–методологічні засади дослідження психосоціального розвитку особистості в період дорослішання
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-10.%25pКлючові слова:
психосоціальний розвиток, дитинство, дорослість, онтогенез, методологія, реорганізація, структури розвитку.Анотація
У статті проаналізовано теоретичні основи дослідження психо
соціального розвитку в онтогенезі. Обгрунтовується системний погляд на
період 11 21 року як перехідний від дитинства до дорослості.
Посилання
Выготский Л.С. Собр.соч:В 6т./Лев Семенович Выготский.–
Т.4. – М.: Педагогика, 1984. – 432 с.
Завадский К.М., Колчинский Э.И. Эволюция эволюции:
[монография]/ Кирилл Михайлович Завадский, Эдуард
Израилевич Колчинский.–Ист. теорет. очерки проблемы. –
Л.: Наука, 1977. – 236 с.
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості: [монографія] / Григорій Силович
Костюк. – К.: Радянська школа, 1989. – 608 с.
КрисаченкоВ.С.Философский анализ эволюционизма:
[монография]/Владимир Семенович Крисаченко /АН
УССР.Ин т философии.– Киев:Наук.думка,1990.–216 с.
Кудрявцев В.Т. Смысл человеческого детства и психическое
развитие ребенка [монография]/ Владимир Товиевич
Кудрявцев . – М.: Изд во УРАО, 1997. – 263 с.
Ломов Б.Ф. О системной детерминации психических явлений
и поведения/ Б.Ф. Ломов //Принцип системности в психоло
гических исследованиях. – М: Наука, 1990. – С. 10–18.
Мясоед П.А. Системно деятельностный подход в психологии
развития /П.А. Мясоед // Вопр. психологии. – 1999. – №5. –
С. 90 – 100.
. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: [монография] /
Сергей Леонидович Рубинштейн. – М: Педагогика, 1989. –
с.
. Шамне А.В. Проблема типів і форм психічного розвитку в
теоретичній спадщині Л.С. Виготського /А.В. Шамне //
Педагогіка і психологія. – 2003.– № 1. – С. 48 – 53.
Южаков В.Н. Организация процесса развития, объективные
закономерности,познание и управление:[монография]/
Владимир Николаевич Южаков. – Саратов: Изд во Са
ратовского ун та, 1986. – 125 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.