Методологічна рефлексія проблем освіти: інтелектуальні послуги й товари
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25pКлючові слова:
глобалізація, освіта, знання, картина світу, інформатизація, інтелектуальні продукти, послуги, товари.Анотація
Звертається увага на такі попередні наслідки впливу глобалізації
на сучасну освіту як тотальна інформатизація життя, зростання
важливості інформації як стратегічного ресурсу, а також пе
ретворення знань на товар, а освіти – на сферу надання послуг.
Показано, що найпершим кроком у побудові конкурентоспроможної
освіти є рефлексія цільового психологічного предмета навчання для
подальшого розгортання його в систему психолого педагогічних
проектів, програм, прийомів.
Посилання
Асмолов А.Г. По ту сторону сознания: методоло
гические проблемы неклассической психологии. – М.:
Смысл, 2002. – 480 с.
Балл Г.А. Проблема самоактуализации личности в
гуманистической психологии: Аналитический обзор.
Сост. Г.А. Балл. – К., 1991. – 31 с.
Буряк В. Образование в информационном обществе //
Філософія освіти. – 2006. – № 1(3). – С. 89 100.
Веретенников А.А. Онтологический статус возможных
миров // Язык, знание, социум: Проблемы социальной
эпистемологии / РАН, Ин т философии; Отв.ред.
И.Т.Касавин. – М.: ИФРАН, 2007. – С. 116 139.
Герасимова И.А. Знание о знании / Когнитивная
эволюция и творчество. – М.: ИФРАН, 1995. – С. 185
Гофрон А. Філософсько комунікативні аспекти освіти //
Філософія освіти. – 2006. – № 1(3). – С. 43 53.
Жулинський М. Національні культури і проблеми
глобалізації // Розбудова держави. – 2002. – № 712. –
С. 314.
Клепко С. Інтеграція і поліморфізм знання у вищій
освіті. Частина ІІ. // Філософія освіти. – 2006. –
№1(3). – С. 13 23.
Когнитивная эволюция и творчество. – М.: ИФРАН,
– 225 с.
Культура. Ідеологія. Особистість: Методолого сві
тоглядний аналіз / Губернський Л., Андрущенко В.,
Михальченко М. – К.: Знання України, 2002. – 580 с.
Лутай В.С. Філософія сучасної освіти. – Київ: Центр «Ма
гістр–S» творчої спілки вчителів України, 1996. – 136 с.
Людина і культура в умовах глобалізації: Збірник
наукових статей. – К.: ПАРАПАН, 2003. – 400 с.
Михальченко М. Лімітроф Європи: випадковість чи
доля України // Людина і політика. – 2000. – № 3. –
С. 35 48.
Світоглядні імплікації науки. – К.: ПАРАПАН, 2003. –
с.
Сидоренко Е.В. Тренинг коммуникативной компе
тентности в деловом взаимодействии. – СПб.: Речь,
– 208 с.
Скотна Н. Україна і світ у контексті цивілізаційної
виховної стратегії // Філософія освіти. – 2006. –
№1(3). – С. 79 88.
Язык, знание, социум: Проблемы социальной эписте
мологии / РАН, Ин т философии; Отв. ред. И.Т.
Касавин. – М.: ИФРАН, 2007. – 180 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.