Психолого−педагогічний аналіз сучасних методичних підходів до навчання розуміння текстів у початковій школі

Автор(и)

  • О.П. Мілевська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25p

Ключові слова:

сприймання тексту, обробка тексту, розуміння тексту, прийом розуміння, фактори і умови розуміння.

Анотація

У статті подано характеристику методичних підходів до процесу
формування у молодших школярів навички розуміння текстів,
розкрито психологічну та педагогічну складові цих підходів щодо
механізмів та структури навички розуміння тексту.

Посилання

Антонов А.В. Информация: восприятие и понимание. –

К.: Наукова думка, 1988. – С.70 79.

Блонский П.П. Избранные педагогические и психо

логические сочинения: В 2 х т. – Т.2.–М.: Педаго

гика,1979. – С.61 69.

Вашуленко М.С. та ін. Навчання в 3 класі чотирирічної

і 2 класі трирічної початкової школи: Посібник для

вчителя: Рідна мова. Читання. Русский язык /

Вашуленко М.С., Деркач Н.І., Мельничайко О.І.,

Скрипченко Н.Ф., Савченко О.Я., Гудзик І.П. – К.:

Освіта, 1995. – 368 с.

Горбунцова Т.Ю. Методика пояснювального читання

в I і II класах. – К.: Радянська школа, 1965. – 104 с.

Жинкин Н.И. Речь как проводник информации – М.,

– 158 с.

Капська А.Й. Виразне читання. –К.: Вища школа,

– 166 с.

Корніяка О.М. Лабіринти розуміння: Текст як об’єкт

розуміння. – К.: Т во”Знання” УРСР, 1990.– 48 с.–

(Сер.8 “Новини науки і техніки”; №6 ).

Лурия А.Р. Язык и сознание. – М.: Изд во МГУ, 1979. –

с.

Олійник Г. А. Виразне читання: Основи теорії: Навч.

посібник. – К.: Вища шк., 1995. – 207 с.

Розвиток навички читання: методичні рекомендації /

Навчально методичний посібник: Міністерство освіти

України. – К.: Освіта, 1993. – 94 с.

Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения:

В 2 х т. – Т.1. – М.: Педагогіка, 1974. – 584 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мілевська, О. (2019). Психолого−педагогічний аналіз сучасних методичних підходів до навчання розуміння текстів у початковій школі. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (5). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p