Психологічний аналіз сприйняття поезії старшими дошкільниками
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
сприймання, розуміння, поезія, старший дошкільний вік.Анотація
У статті представлені результати дослідження психологічних
особливостей сприйняття і розуміння поезії старшими до
шкільниками.
Посилання
Арнаудов М. Психология литературного творчества/
Пер. с болг. – М., 1970. – 654 с.
Басе М. Лирика / Пер. В.В. Соколова. – Мн.: Харвест,
– 624 с.
Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества.– М.:
Искусство, 1979. – 424 с.
Зинченко В.П. Работа понимания // Психол. наука и
образование. – 1997. – № 3.– С. 42 52.
Корнилов Ю.К. Психологические проблемы пони
мания. – Ярославль, 1979. – 80 с.
Костюк Г.С. Про психологію розуміння // Наукові
записки НДІ психології УРСР. – Т. ІІ. – К., 1950. –
С. 7 57.
Моляко В.А. Психология решения школьниками
творческих задач. – К., 1983. – 94 с.
Паустовский К.Г. Повесть о жизни. – В 2 т. – М.:
Советская Россия, 1966. – Т. 1. – 887 с.
Пономарев Я.А. Психология творчества. – М.: Наука,
– 303 с.
Цветаева М.И. Записные книжки и дневниковая
проза. – М.: Захарова, 2002. – 400 с.
Ходанич Л.П. Формування у молодших школярів
уявлень про ментальне засобами поезії: Автореф. дис.
... канд. пед. наук / Інт педагогіки АПН України. – К.,
– 20 с.
Чепелєва Н.В. Проблеми психологічної герменевти
ки. – К.: Міленіум, 2004. – 276 с.
Чуковский К.И. Дневник. 1901 1969: В 2 т. – М.:
ОЛМА ПРЕСС, 2003.
Чуковский К.И. От двух до пяти. – М.: Педагогика,
– 384 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.