Структура та сприймання реклами
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
комунікація, реклама, рекламний текст, особливості сприйняття.Анотація
Стаття розкриває психологічні принципи змістовності та
інформативності, спрямовані на втілення когнітивної функції
реклами.
Посилання
Айзенберг М.Н. Менеджмент рекламы. – М.: Мир,
– 384 с.
Борисов Б.Л. Технологии рекламы и PR. – М.: Москва,
– 612 с.
Винцерская И.С., Шевяков А.В. Психологическая
оптимизация структуры рекламных сообщений//
Вісник Харківського державного університету. –
– Серія “Психологія. Політологія”. – № 439.–
Ч. ІІІ. – С. 5 7.
Ганечко Т. М. Лексико семантические и изобрази
тельные средства формирования рекламного образа //
Знание. Символ. Образ. – Вып. 24. – 1997.– С. 38.
Краско Т.И. Психология рекламы. – Харьков: ХНУ,
– 212 с.
Лищук Н. Психология рекламы // Прикладная
психология и психоанализ. – 2001. – № 4. – С. 54 70.
Петренко В.Ф. Психосемантика сознания. – М.: МГУ,
– 208 с.
Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. – К.: КНУ, 1999. –
с.
Психология управления. – М.: Бизнес, 1999. – 132 с.
Психология: Учебник для экон. вузов // Под ред.
В.Н. Дружинина. – СПб.: Союз, 2000. – 578 с.
Раджив Батра. Рекламный менеджмент. – М.: Просве
щение, 1999. – 780 с.
Райгородский Д.Я. Психология и психоанализ рекла
мы.– Самара, 2001. – 653 с.
Феофанов О.А. США: реклама и общество. – М.: Мир,
– 96 с.
Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство,
теория, практика. Настольная книга делового чело
века менеджера и бизнесмена. – Петрозаводск, 1994. –
с.
Шевяков О.В., Водоп’янова О.Ю. Метологічне значен
ня чинників семантичного дизайну у рекламній справі //
Мат. VI Костюківьких читань. – 2003. – Т. 2. – К.:
Міленіум. – С. 186 189.
Шевяков О.В., Водоп’янова О.Ю. Психологічні чин
ники семантичного дизайну у рекламній діяльності //
Вісник Харківської державної академії дизайну і
мистецтв. – 2002. – Вип. 6. – С. 294 296.
Янінович В.І. Про психологію реклами. – К.: Віче,
– 180 с.
Ящурина М. О рекламной психологии. – М.: Вест,
– 85 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.