Умови цілеспрямованого формування фахових компетентностей учителя фізики
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
прогноз, модель, еталон, цільова програма, управління, контроль, особистісні орієнтації, компетентність, світогляд, самоосвіта.Анотація
З позицій діяльнісно особистісного прогнозування результатів
навчання розглянуто проблему моделювання і формування рівнів
професійної компетентності та світогляду майбутніх учителів
фізики.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління
навчанням фізики: Монографія. – Кам. Под.: Інф. вид.
відділ, 1999. – 174 с.
Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Управління
продуктивною навчально пізнавальною діяльністю на
основі об’єктивного контролю // Педагогіка і пси
хологія: Вісник АПН України. – 2004 – №3 (44). – С. 5
Атаманчук П.С., Мендерецкий В.В. Особенности
экспериментальной подготовки будущих учителей
физики в условиях личностно ориентированного
обучения // Модульные технологии обучения в системе
непрерывного профессионального образования (теория
и практика): Сборник научных трудов Х Между
народной научно методической конференции. Выпуск
, часть 2. – Москва, 23 24 марта 2004 г. – С. 136 143.
Атаманчук П.С., Семерня О.М. Методичні основи
управління навчанням фізики (монографія). – Ка
м’янець Подільський: К ПДУ, 2005. – 196 с.
Шут М.І., Касперський А.В. Дидактичні принципи
впровадження сучасних технологій навчання //
Удосконалення навчання фізики у вищій школі в
умовах ступеневої освіти: Матеріали ІІІ Всеукр. Наук.
Конф. “Фундаментальна та професійна підготовка
фахівців з фізики”. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова,
– Частина І. – С. 15 19.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.