Психологічна характеристика дітей із загальним недорозвитком мовлення з ведучими порушеннями пам’яті

Автор(и)

  • Н.С. Гаврилова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25p

Ключові слова:

гнозис, праксис, пам’ять, мислення, загальний недорозвиток мовлення.

Анотація

У статті подано результати проведеного нами нейропси
хологічного дослідження дітей із ЗНМ з ведучими порушеннями
пам’яті. Охарактеризовано недорозвиток у цих учнів процесів і
функцій гнозису, праксису, пам’яті, мислення.

Посилання

Лурия А.Р. Основы нейропсихологии. – М.: Академия,

– 384 с.

Семенович А.В. Нейропсихологическая диагностика и кор

рекция в детском возрасте. – М.: Академия, 2002. – 232 с.

Сиротюк А.Л. Нейропсихологическое и психофизиоло

гическое сопровождение обучения. – М.: ТЦ Сфера,

– 288 с.

Тарасун В.В. Логодидактика. – К.: Видавництво НПУ

ім. М.П.Драгоманова, 2004. – 348 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилова, Н. (2019). Психологічна характеристика дітей із загальним недорозвитком мовлення з ведучими порушеннями пам’яті. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (2). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%p