Зміна інтелектуальних здібностей дітей з церебральним паралічем у період 7–17 років
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
інтелектуальний розвиток, діти шкільного віку, церебральний параліч, вікова динаміка.Анотація
На віковому етапі від 7 до 17 років у одних і тих самих дітей з
церебральним паралічем вивчались зміни інтелектуального
розвитку. Проведений після експерименту аналіз результатів
дозволив встановити загальні закономірності та особливості цього
процесу в учнів з різними формами церебрального паралічу.
Посилання
Выготский Л.С. Собрание сочинений. – Т. IV. – С. 244
Державний стандарт базової і повної середньої освіти /
Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки
України. – 2004. – № 1 2. – С. 54 60.
Дмитриев А.А. Физическая культура в специальном
образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб.
заведений. – М.: Издательский центр “Академия”,
– 176 с.
Єдинак Г.А. Концептуальні положення безперервної
фізкультурної роботи з учнівством, що має обмежені
церебральним паралічем можливості // Слобожан
ський науково спортивний вісник. – 2003. – №4. – С.
126.
Измерение интеллекта детей: Пособие для психолога
практика. – Часть 1. – Человеческий интеллект и его
измерение: теория и практика / Под ред. Ю.З.Гильбу
ха. – К.: РОВО “Укрвузполіграф”, 1992. – 133 с.
Левченко И.Ю., Приходько О.Т. Технологии обучения
и воспитания детей с нарушениями опорно двига
тельного аппарата: Учеб. пособие для пед. вузов. – М.:
Академия, 2001. – 186 с.
Мамайчук И.И. Психология дизонтогенеза и основы
психокоррекции. – СПб: Изд во Санкт Петербургского
университета,2000. – 160 с.
Масальгин Н.А. Математико статистические методы
в спорте. – М.: Физкультура и спорт, 1974. – 151 с.
Методические рекомендации по применению рабочей
классификации детского церебрального паралича /
Сост. К.А. Семенова. – М., 1973. – 20 с.
Особенности психофизического развития учащихся
специальных школ для детей с нарушениями опорно
двигательного аппарата / Под ред. Т.А.Власовой;
Науч. исслед. ин т дефектологии Акад. пед. наук
СССР. – М.: Педагогика, 1985. – 128 с.
Теория и организация адаптивной физической куль
туры: Учебник. В 2 х т. Т.1. Введение в специальность.
История и общая характеристика адаптивной фи
зической культуры / Под общей ред. проф. С.П. Ев
сеева. – М.: Советский спорт, 2002. – 448 с.
Теория и методика физического воспитания / Под ред.
Т.Ю. Круцевич. – Киев: Олимпийская литература,
– Т.2. – 391 с.
Шинкарюк А.І. Розвиток моторики і психіки: проблема
активності та свободи: Монографія. – Кам’янець
Подільський: інформаційно видавничий відділ КПДПУ,
– 200 с.
Crothers B., Raine R. The natural history of cerebral
palsy. – Oxford, 1988. – 337 p.
Kaufman A.S. Factor analysis of the WISC R at eleven age
levels between 6 and 16 years // Journal of Consulting and
Clinical Psychology. – 1975. – Vol. 43. – P. 18 25.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.