ПРОФЕСІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКЛАДАЧА НА ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
професійний потенціал викладача, особистість викладача, лекція, лекційні заняття, лекційний метод навчання, навчальний матеріал, проблемне навчання, пошукові моделі.Анотація
Лекція є провідним видом навчальних занять і визначає зміст та
спрямованість навчального процесу. Виділення та систематизація основних
ознак, що визначають навчальну ефективність лекції, є виключно
важливими, передусім, у практичному плані підготовки фахівців. У
результаті проведеного аналізу було виявлено суттєво значущі умови,
за якими лекція набуває ефективності і високо оцінюється студентами.
Посилання
Богданова І. М. Оновлення професійно-педагогічної підготовки
майбутніх вчителів на основі застосування інноваційних
технологій / Педагогіка та психологія. - № 4, 1997. -
С. 174-184.
Зязюн І.А., Карамущенко Л .В ., Кривонос І.Ф. та ін. Педагогічна
майстерність: Підручник. - К.: Вища школа, 1997. -
с.
Киричук О. В ., Коберник О. М. Психолого-педагогічне проектування
навчально-виховного процесу // Педагогіка та
психологія. - № 4. - 1996. - С. 4-9.
Макагон К. В. Формування готовності педагогів до інноваційної
діяльності // Педагогіка та психологія. - № 4. -
- С. 155-160.
Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в
профессиональной подготовке будущих учителей: Дис... д-ра
психол. наук. 19.00.o7. - К., 1992. - 398 с.
Харькин В. Н. Педагогическая импровизация: теория и методика.
- М., 1992.
Яценко Т. С. Активная социально-психологическая подготовка
учителя к общению с учащимися. - К.: Освіта, 1993. -
с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.