ПРОФЕСІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКЛАДАЧА НА ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ

Автор(и)

  • O.A. Гульбе

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

професійний потенціал викладача, особистість викладача, лекція, лекційні заняття, лекційний метод навчання, навчальний матеріал, проблемне навчання, пошукові моделі.

Анотація

Лекція є провідним видом навчальних занять і визначає зміст та
спрямованість навчального процесу. Виділення та систематизація основних
ознак, що визначають навчальну ефективність лекції, є виключно
важливими, передусім, у практичному плані підготовки фахівців. У
результаті проведеного аналізу було виявлено суттєво значущі умови,
за якими лекція набуває ефективності і високо оцінюється студентами.

Посилання

Богданова І. М. Оновлення професійно-педагогічної підготовки

майбутніх вчителів на основі застосування інноваційних

технологій / Педагогіка та психологія. - № 4, 1997. -

С. 174-184.

Зязюн І.А., Карамущенко Л .В ., Кривонос І.Ф. та ін. Педагогічна

майстерність: Підручник. - К.: Вища школа, 1997. -

с.

Киричук О. В ., Коберник О. М. Психолого-педагогічне проектування

навчально-виховного процесу // Педагогіка та

психологія. - № 4. - 1996. - С. 4-9.

Макагон К. В. Формування готовності педагогів до інноваційної

діяльності // Педагогіка та психологія. - № 4. -

- С. 155-160.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в

профессиональной подготовке будущих учителей: Дис... д-ра

психол. наук. 19.00.o7. - К., 1992. - 398 с.

Харькин В. Н. Педагогическая импровизация: теория и методика.

- М., 1992.

Яценко Т. С. Активная социально-психологическая подготовка

учителя к общению с учащимися. - К.: Освіта, 1993. -

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гульбе O. (2019). ПРОФЕСІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИКЛАДАЧА НА ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p