ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Authors

  • Yulia Bojko Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Ukraine

Author Biography

Yulia Bojko, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль

магістр, спеціальність «Соціальна робота»,

References

Безбогова М. С. Соціальні мережі як фактор формування соціальних установок сучасної молоді: дис. канд. псих. наук: 19.00.05 / Безбогова М. С., 2016. – 222 с.

Галустян Ю.М. Деякі аспекти гендерної ідентифікації та соціалізації особистості // Український соціум. – 2004. – № 1 (3). – C. 7–13.

Кравець В.П. Статева соціалізація дітей і підлітків: закономірності та гендерні особливості : монографія / В.П. Кравець. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – 476 с.

Магдюк Л. Вплив ґендерних стереотипів на представлення жінок і чоловіків на ринку праці / Л. Магдюк. // Terrasoft. – 2011. – №5. – С. 7–10.

Немеш О.М. Віртуальна діяльність особистості: структура та динамікапсихологічного змісту: Монографія / О.М.Немеш. Київ: Слово, 2017. – 391с.

Оксамитна С.М. Гендерні відносини крізь призму громадської думки в Україні і світі / С.М. Оксамитна // Ґендерна перспектива / [упоряд. В. Агєєва]. – К. : Факт, 2004. – С. 135–147.

Правда М. Гендерні стереотипи в рекламі [Електронний ресурс] / М. Правда. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: <https://netology.ru/blog/gendernye-stereotipy-v-reklame>

Радченко К. В. Особливості гендерних стереотипів українських педагогів залежно від рівня стереотипності сучасних мас-медіа / К. В. Радченко. // Наукові записки. Серія: Педагогіка. – 2013. – №3. – С. 52–57.

Published

2018-10-30

How to Cite

Bojko, Y. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Social Work and Education, 5(3), 111–113. Retrieved from https://journals.uran.ua/swe/article/view/148907