ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТІВ ТРЕТЬОГО ВІКУ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Ключові слова:
Велика Британія, Університет третього віку, організаційні засади, мета, принципи, правила діяльності Університетів третього віку.Анотація
У статті здійснено аналіз організаційних засад створення і організації діяльності університетів третього віку у Великій Британії. Окреслено провідну мету діяльності Університетів третього віку Великої Британії, яка полягає у підвищенні рівня освіченості британського суспільства; у створенні закладів для стимулювання й організації навчання людей літнього віку заради їх власного задоволення; у забезпеченні людей літнього віку закладами й ресурсами, необхідними для розвитку і поглиблення їх інтелектуального, культурного та творчого та дозвіллєвого життя; у розробці ефективних способів їх самореалізації. Розкрито зміст діяльності Університетів третього віку та їх Національного вищестоящого органу – трасту, який представляє Університети третього віку Великої Британії на національному та міжнародному рівнях. Також схарактеризовано організаційні засади діяльності університетів третього віку: мету, принципи і правила діяльності Університету третього віку. Розкрито основні принципи діяльності університетів третього віку та провідні правила, що визначають способи і технологію відкриття університетів третього віку, вибору керівних органів управління їх діяльністю, створення груп за інтересами, залучення людей третього віку до планування й організації їх діяльності, визначення способів і розмірів самофінансування, забезпечення приміщеннями, ресурсами, визначення напрямів, форм і методів роботи груп за інтересами.Посилання
Objects and principles. (2014) (pp. 1–6). UK: The Third Age Trust.
The Third Age Trust. U3A. (2017).
The U3A Story. (2014). U3A UK. The Third Age Trust. Retrieved from http://www.u3a.org.uk/the-u3a-story/file.html
What is U3A? (2011) (p. 2). UK.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-06-29
Як цитувати
Bogutska, A. (2017). ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТІВ ТРЕТЬОГО ВІКУ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Social Work and Education, 4(1), 103–111. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/106048
Номер
Розділ
RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Anastasiia Bogutska
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).