ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.18.1.6Ключові слова:
професійна етика, методика дослідження, соціальний працівник, університетАнотація
Вивчення наукових доробків у царині формування фахової етики майбутніх соціальних працівників в університетах дозволяє зробити висновок, що дана наукова категорія розглядалась усесторонньо. Однак проведені дослідження не окреслювали методичних основ формування професійної етики майбутніх фахівців. Мета дослідження полягає у розкритті специфіки методичних аспектів дослідження процесу формування професійної етики майбутніх соціальних працівників. Основними завданнями є: конкретизація базових дефініцій дослідження; характеристика методичного інструментарію дослідження означеної проблеми. Методологія дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні концептуальних положень досліджуваного питання. У контексті здійснюваного дослідження нами проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі та практиці; розроблено авторську концепцію формування професійної етики майбутніх соціальних працівників; обґрунтовано наукові підходи, принципи, психолого-педагогічні умови, спроектовано модель, розроблено систему формування формування професійної етики майбутніх соціальних працівників та експериментально перевірено її дієвість у навчально-виховній роботі університетів; здійснено прогностичне обґрунтування перспектив формування професійної етики майбутніх соціальних працівників університетів в умовах інноваційного поступу суспільства.Посилання
Ашеров, А. Т. (2002). Подготовка, экспертиза и защита диссертаций : учеб. пособ. Х. : УИПА, 135.
Гончаренко, С. У. (2008). Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям; АПН України. Київ ; Вінниця : ДОВ «Вінниця», 278.
Каленський, А. А. (2016). Система розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін вищих навчальних закладів аграрної та природоохоронної галузей : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04. К., 498.
Кыверялг, А. А. (1980). Методы исследования в профессиональной педагогике. Таллинн : Валгус, 334.
Петренко, Л. М. (2013). Теорія і практика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівника професійно-технічних навчальних закладів : монографія. Дніпропетровськ : ІМА-прес, 456.
Яковлева, Н. М. (1992). Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных задач : дис. … д-ра пед. наук. Челябинск, 403
References
Asherov, A. T. (2002). Preparation, examination and defense of dissertations: study. way. Kh.: WIPA, 135. [in Russian].
Goncharenko, S. U. (2008). Pedagogical Research: Methodological Advice for Young Scientists; APS of Ukraine. Kiev; Vinnytsa: Vinnitsa State Enterprise, 278. [in Ukrainian].
Kalensky, A. (2016). System of development of professional pedagogical ethics for future teachers of special disciplines of higher educational institutions of agrarian and environmental branches: diss. ... Doctor’s thesis: 13.00.04. K., 498. [in Ukrainian].
Kyverjlg, A. A. (1980). Methods of study in professional pedagogy. Tallinn: Valgus, 334. [in Russian].
Petrenko, L. M. (2013). Theory and practice of development of information and analytical competence of the head of vocational schools: monograph. Dnipropetrovsk: IMA-press, 456. [in Ukrainian].
Yakovleva, N. M. (1992). Theory and practice of preparing the future teacher for the creative solution of educational tasks: diss. ... doctor’s thesis. Chelyabinsk, 403. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Роксоляна Зозуляк-Случик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).