ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Rоksolyana Zozulyak-Sluchyk ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», Україна https://orcid.org/0000-0001-6066-590X

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.18.1.6

Ключові слова:

професійна етика, методика дослідження, соціальний працівник, університет

Анотація

Вивчення наукових доробків у царині формування фахової етики майбутніх соціальних працівників в університетах дозволяє зробити висновок, що дана наукова категорія розглядалась усесторонньо. Однак проведені дослідження не окреслювали методичних основ формування професійної етики майбутніх фахівців. Мета дослідження полягає у розкритті специфіки методичних аспектів дослідження процесу формування професійної етики майбутніх соціальних працівників. Основними завданнями є: конкретизація базових дефініцій дослідження; характеристика методичного інструментарію дослідження означеної проблеми. Методологія дослідження полягає у розробці та обґрунтуванні концептуальних положень досліджуваного питання. У контексті здійснюваного дослідження нами проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі та практиці; розроблено авторську концепцію формування професійної етики майбутніх соціальних працівників; обґрунтовано наукові підходи, принципи, психолого-педагогічні умови, спроектовано модель, розроблено систему формування формування професійної етики майбутніх соціальних працівників та експериментально перевірено її дієвість у навчально-виховній роботі університетів; здійснено прогностичне обґрунтування перспектив формування професійної етики майбутніх соціальних працівників університетів в умовах інноваційного поступу суспільства.

Біографія автора

Rоksolyana Zozulyak-Sluchyk, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

кандидат педагогічних наук, доцент, кафедрa соціальної педагогіки та соціальної роботи

Посилання

Ашеров, А. Т. (2002). Подготовка, экспертиза и защита диссертаций : учеб. пособ. Х. : УИПА, 135.

Гончаренко, С. У. (2008). Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям; АПН України. Київ ; Вінниця : ДОВ «Вінниця», 278.

Каленський, А. А. (2016). Система розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін вищих навчальних закладів аграрної та природоохоронної галузей : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04. К., 498.

Кыверялг, А. А. (1980). Методы исследования в профессиональной педагогике. Таллинн : Валгус, 334.

Петренко, Л. М. (2013). Теорія і практика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівника професійно-технічних навчальних закладів : монографія. Дніпропетровськ : ІМА-прес, 456.

Яковлева, Н. М. (1992). Теория и практика подготовки будущего учителя к творческому решению воспитательных задач : дис. … д-ра пед. наук. Челябинск, 403

References

Asherov, A. T. (2002). Preparation, examination and defense of dissertations: study. way. Kh.: WIPA, 135. [in Russian].

Goncharenko, S. U. (2008). Pedagogical Research: Methodological Advice for Young Scientists; APS of Ukraine. Kiev; Vinnytsa: Vinnitsa State Enterprise, 278. [in Ukrainian].

Kalensky, A. (2016). System of development of professional pedagogical ethics for future teachers of special disciplines of higher educational institutions of agrarian and environmental branches: diss. ... Doctor’s thesis: 13.00.04. K., 498. [in Ukrainian].

Kyverjlg, A. A. (1980). Methods of study in professional pedagogy. Tallinn: Valgus, 334. [in Russian].

Petrenko, L. M. (2013). Theory and practice of development of information and analytical competence of the head of vocational schools: monograph. Dnipropetrovsk: IMA-press, 456. [in Ukrainian].

Yakovleva, N. M. (1992). Theory and practice of preparing the future teacher for the creative solution of educational tasks: diss. ... doctor’s thesis. Chelyabinsk, 403. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-31

Як цитувати

Zozulyak-Sluchyk, R. (2018). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Social Work and Education, 5(1), 57–66. https://doi.org/10.25128/2520-6230.18.1.6

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION