ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.19.1.7Ключові слова:
, інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами, підготовка майбутнього вчителя, початкова освіта, підготовка майбутнього вихователя, дошкільна освіта.Анотація
Підготовка майбутнього вихователя та вчителя початкової школи до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами стає пріоритетним завданням держави, та суспільства зокрема. Інклюзивна освіта дозволяє включати таких дітей у дитячі садки та шкільну систему освіти, забезпечувати їх повноцінну соціалізацію. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу, нормативно-правове забезпечення професійної підготовки студентів до навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Належна увага приділяється компонентам системи підготовки майбутніх вихователів та вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами з метою підвищення рівня їх готовності до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами.Посилання
Черенько, Л. М. (2006). Рівень життя населення України: монографія. Київ: Консультант. 271. (Cherenko, L. M. (2006). Rіven zhittya naselennya Ukraїni: monografіya. Kiїv: Konsultant. 271. [in Ukrainian]).
Демографічна та соціальна статистика. Населення та міграція (1998-2019). Retrievedfrom: www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/ds.htm (Demografіchna ta sotsіalna statistika. Naselennya ta mіgratsіya (1998-2019). Retrievedfrom: www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/ds.htm [in Ukrainian]).
Яковлева, Т. В. & Баранов, А. А. (2009) Государственная политика в области охраны здоровья детей: проблемы и задачи. Вопросы современной педиатрии, 2, 6-10. (Yakovleva, T. V. & Baranov, A. A. (2009) Gosudarstvennaya politika v oblasti okhrany zdorovia detey: problemy i zadachi. Voprosy sovremennoy pediatrii. 2. 6-10.[in Ukrainian]).
Закон України «Про освіту» (2017). Retrieved from: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1060-12. (Zakon Ukraїni «Pro osvіtu» (2017). Retrieved from: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1060-12.[in Ukrainian]).
Щукин, А. Н. (2008). Лингводидактический энциклопедический словарь: более 2000 единиц. Москва: Астрель: АСТ: Хранитель. 549. (Shchukin, A. N. (2008). Lingvodidakticheskiy entsiklopedicheskiy slovar: boleye 2000 edinits. Moskva: Astrel: AST: Khranitel. 549. [in Russian]).
Ожегов, С. И. (2007). Словарь русского языка: ок. 53000 слов. Москва: Оникс; Издательство Мир и образование. 42. (Ozhegov, S. I. (2007). Slovar russkogo yazyka: ok. 53000 slov. Moskva: Oniks; Izdatelstvo Mir i obrazovaniye. 42. [in Russian]).
Рапацевич, Е. С. (2005). Педагогика: Большая современная энциклопедия. Москва: «Соврем. слово». 437. (Rapatsevich, E. S. (2005). Pedagogika: Bolshaya sovremennaya entsiklopediya. Moskva: «Sovrem. slovo». 437. [in Russian]).
Ушаков, Д. Н. (1947). Толковый словарь русского языка: в 4-х томах. Retrieved from: http://www.dict.t-mm.ru/ushakov. (Ushakov, D. N. (1947). Tolkovyy slovar russkogo yazyka: v 4-kh tomakh. Retrieved from: http://www.dict.t-mm.ru/ushakov. [in Russian]).
Козырев, В. А., Радионова, Н. Ф. & Тряпицына, А. П. (2008). Компетентностный подход в педагогическом образовании: коллективная монографія. Санкт-Петербург: Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена. 295. (Kozyrev, V. A., Radionova, N. F. & Tryapitsyna, A. P. (2008). Kompetentnostnyy podkhod v pedagogicheskom obrazovanii: kollektivnaya monografіya. Sankt-Peterburg: Izd-vo RGPU im. A. I. Gertsena. 295. [in Russian]).
Гюнваль, Ч. (2006). От «Школы для многих» к «Школе для всех». Дефектология. 2. 73 – 78. (Gyunval, Ch. (2006). Ot «Shkoly dlya mnogikh» k «Shkole dlya vsekh». Defektologiya. 2. 73 - 78. [in Russian]).
Жук, О. Л. (2009). Педагогическая подготовка студентов: компетентностный подход. Минск: ВИВШ. 296. (Zhuk O. L. (2009). Pedagogicheskaya podgotovka studentov: kompetentnostnyy podkhod. Minsk: VIVSh. 296. [in Belarus]).
Udych, Z. (2017). Середовищний підхід у впровадженні інклюзивної освіти в середній загальноосвітній школі. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 3. 127-134. doi:http://dx.doi.org/10.25128/2415-3605.17.3.17
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Nataliia Agarkova

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Creative Commons «Attribution» 4.0